Spritnye billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Astrid P

... er der nu i mit fotoalbum under Smilla, efteråret 2008. Fårk mand, så ramte det mig lige at vores unger for alvor er ved at blive store. For pokker hvor sker der bare meget med hende lige for tiden. Har I andre det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Nadi

Ja jeg kan slet ikke forholde mig til at man skal svare til spørgsmålet: "nå hvor gamel er han så?" 15 mdr 8( Der er jo ikke så lang tid til at han er 1½ år og det er bare for vildt. Så er der jo kun ½ år til projekt baby nr 2! Og så sker der jo bare så meget at man næsten ikke kan følge med Oliver kan sige baby, mad og far (L)

-Nadia

Anmeld

2. oktober 2008

Tynen

Ja det er jo helt vildt!!!

Stella kopiere alt hvad vi gør og det er så vildt at tænke på at der rent faktisk var engang hvor hendes eneste evne var at ligge, sk**e og sove.

Årh..Nogen gange gad jeg godt man kunne rejse tilbage i tiden (L)

Skal lige tjekke dine pics med det samme :)

Anmeld

2. oktober 2008

Astrid P

Tynen skriver:

Ja det er jo helt vildt!!!

Stella kopiere alt hvad vi gør og det er så vildt at tænke på at der rent faktisk var engang hvor hendes eneste evne var at ligge, sk**e og sove.

Årh..Nogen gange gad jeg godt man kunne rejse tilbage i tiden (L)

Skal lige tjekke dine pics med det samme :)

Wow, ja... Tænk hvor hjælpeløse de var dengang!

Anmeld

2. oktober 2008

Astrid P

Nadi skriver:

Ja jeg kan slet ikke forholde mig til at man skal svare til spørgsmålet: "nå hvor gamel er han så?" 15 mdr 8( Der er jo ikke så lang tid til at han er 1½ år og det er bare for vildt. Så er der jo kun ½ år til projekt baby nr 2! Og så sker der jo bare så meget at man næsten ikke kan følge med Oliver kan sige baby, mad og far (L)

-Nadia

Er der projekt baby nr. 2 om ½ år??? Wooow... spændende!

Anmeld

2. oktober 2008

linemus

Jeg kan heller ikke følge med. Der sker nyt hver eneste dag, og jeg står lige så forundret, hver gang de henter deres sko, når jeg be'r om det, eller Signe henter sutten til Nanna osv. Og sikke en vilje de har 8( Og så elsker jeg den kommunikation, der er nu - de forstår jo (næsten) alt! Og smiler og nikker... ej, jeg kunne blive ved. Synes det er en fantastisk skøn alder de har ligenu (L) Smutter lige ind og ser billeder af smukke Smilla ;)

Anmeld

2. oktober 2008

Astrid P

Ja, det er simpelthen den bedste alder... Og det sjove er, at det syntes jeg også da de var 6 mdr, 9 mdr og 12 mdr... Og alt ind imellem! Det er sgu fantastisk at være mor!!!

Anmeld

2. oktober 2008

Tynen

Det er da nemlig fantastisk (L)

Arh, jeg må indrømme at jeg havde en mindre krise da hun var en 7-8 mdr.
Hun begyndte at KEDE sig herhjemme og var rigtig træls at stimulere og finde på nye udfordringer til.
Hun kunne hverken kravle eller noget, så sad bare og brokkede sig over alt det hun gerne ville men ikke kunne.
Lige den periode synes jeg var rigtig hård!

Men hvor er det en super alder de har nu!!
Hun behøver ikke vokse mere hvis det stod til mig :P

Anmeld

2. oktober 2008

linemus

Hun behøver ikke vokse mere hvis det stod til mig

Nemlig! Det har jeg også tænkt.

Anmeld

2. oktober 2008

Nadi

Astrid P skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

Er der projekt baby nr. 2 om ½ år??? Wooow... spændende!

Ja det er lidt spændende. Vi har lidt en plan om at gå igang med at lave en ny lille baby når Oliver er omkring de 2 år, så der er jo ikke længe til :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.