Hjælp - vælling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Uhh, hvor spændende med tænderne :-)
Og dejligt at høre at det ellers går fint :-)

Her går det også fint - stadig en del problemer om natten, men ellers er hun så glad og dejlig :-)

Ja, det er også sådan vi gør - giv det et par dage endnu, så er jeg sikker på at det vender :-) 

Åh et par dage, suk.... Har stort set ikke sovet hele ugen... Hehe.... Glæder mig til hun bliver så stor at jeg kan få lov at sove lidt igen, eller at hendes far mirakuløst beslutter sig for at ville arbejde om dagen....

Er hun bare stadig en bisse om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Åh et par dage, suk.... Har stort set ikke sovet hele ugen... Hehe.... Glæder mig til hun bliver så stor at jeg kan få lov at sove lidt igen, eller at hendes far mirakuløst beslutter sig for at ville arbejde om dagen....

Er hun bare stadig en bisse om natten?

Ja, jeg ved det godt - hvordan går det forresten med at få hende til at falde i søvn selv - for tror at det plus vælling nok skal give dig en god nattesøvn :-)

Ja, det kan man roligt sige - vi havde ellers, for ca. 1½ måned siden, hvor hun faldt i søvn af sig selv, sov til kl 6 (hvor jeg har givet hende sutten 2 gange i løbet af natten), fik mad, og så lige en lille time mere - det prøvede vi 4 nætter i træk, men så blev hun forkølet og siden det har hun fået mad kl. ca. 12 og igen kl. 4, og bare vågnet en masse gange ud over det - men i nat var meget bedre, så håber det er den nye stil ;-)

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Ja, jeg ved det godt - hvordan går det forresten med at få hende til at falde i søvn selv - for tror at det plus vælling nok skal give dig en god nattesøvn :-)

Ja, det kan man roligt sige - vi havde ellers, for ca. 1½ måned siden, hvor hun faldt i søvn af sig selv, sov til kl 6 (hvor jeg har givet hende sutten 2 gange i løbet af natten), fik mad, og så lige en lille time mere - det prøvede vi 4 nætter i træk, men så blev hun forkølet og siden det har hun fået mad kl. ca. 12 og igen kl. 4, og bare vågnet en masse gange ud over det - men i nat var meget bedre, så håber det er den nye stil ;-)

Det går rigtig godt, det er sjældent hun græder når hun bliver puttet nu  

Krydser fingre for at den nye stil holder... Hihi...

Anmeld

25. februar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Det går rigtig godt, det er sjældent hun græder når hun bliver puttet nu  

Krydser fingre for at den nye stil holder... Hihi...

Ej, hvor lækkert - det gør altså bar rigtig meget med sådan nogle aftner :-)

Det gør jeg også ;-)

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Ej, hvor lækkert - det gør altså bar rigtig meget med sådan nogle aftner :-)

Det gør jeg også ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.