Hjælp - vælling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Mia&Allan

Gav min datter vælling for første gang igår (hjemmelavet) og har aldrig haft så urolig en nat som jeg har haft i nat og idag er hun rigtig pylleret og hendes aff. er tynd.... Er det fordi hun skal vænne sig til vællingen eller er det bedre at man køber det der bare lige skal blandes??? Åh er så forvirret, vil min datter det bedste men det der natteroderi er fandme ved at blive for hårdt nu.....

Håber der er nogle der har nogle gode råd eller erfaringer de vil dele ud af.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Min datter fik altid tynd mave, hvis hun fik vand eller kamillete, da hun var yngre
Prøv at køb det der skal blandes, og se om der er en forskel
Min datter har altid bare fået det der skulle blandes Med smag, hun elskede det

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

Fru'Rugaard skriver:

Min datter fik altid tynd mave, hvis hun fik vand eller kamillete, da hun var yngre
Prøv at køb det der skal blandes, og se om der er en forskel
Min datter har altid bare fået det der skulle blandes Med smag, hun elskede det

Det vil jeg prøve.... Der har aldrig været noget når hun har fået kamille the og det får hun altid når hun er syg fordi hun får feber..... Hmm, håber det andet virker....

Anmeld

25. februar 2011

Lisette 84

Hvor gammel er din datter ?  Fik hun vælling i flaske som det sidste måltid om aftenen  inden hun skulle sove ?

Jeg gjorde det selv på den måde, med mine drenge da de var små.. De fik almindelig vælling som bare blandes med vand.. Det fungerede rigtig godt..

Var hun lang tid om at spise sin vælling ?  Måske var hullet i flaskesutten for lille ?

Måske var der noget i vællingen som hun bare ikke kan tåle (endnu) og derfor får dårlig mave ?   

Håber du finder ud af det...

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

Lisette 84 skriver:

Hvor gammel er din datter ?  Fik hun vælling i flaske som det sidste måltid om aftenen  inden hun skulle sove ?

Jeg gjorde det selv på den måde, med mine drenge da de var små.. De fik almindelig vælling som bare blandes med vand.. Det fungerede rigtig godt..

Var hun lang tid om at spise sin vælling ?  Måske var hullet i flaskesutten for lille ?

Måske var der noget i vællingen som hun bare ikke kan tåle (endnu) og derfor får dårlig mave ?   

Håber du finder ud af det...

Hun er knap 5 mdr

Hun spiste ligesom hun plejer når hun bare får mme også med tid.... selve dutten er en der er beregnet til vælling, fra avent....

Håber det blir bedre i nat, tager ned og køber den der er færdiglavet idag....

Anmeld

25. februar 2011

Fru'Rugaard

Mia&Tonny skriver:

Det vil jeg prøve.... Der har aldrig været noget når hun har fået kamille the og det får hun altid når hun er syg fordi hun får feber..... Hmm, håber det andet virker....

Jeg har i hvert fald aldrig hørt dårlig om det vælling, man bare blander held og lykke med det

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

Fru'Rugaard skriver:

Jeg har i hvert fald aldrig hørt dårlig om det vælling, man bare blander held og lykke med det

Tak

Anmeld

25. februar 2011

sismofutten

Hej du,

Håber at I ellers har det godt :-)

Hvordan har du lavet vællingen?
Men ja, det er rigtigt at de smås maver lige skal vende sig til det :-)

Anmeld

25. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Hej du,

Håber at I ellers har det godt :-)

Hvordan har du lavet vællingen?
Men ja, det er rigtigt at de smås maver lige skal vende sig til det :-)

Det går okay, tror der er bisser på vej  hva med jer?

Lavede det på majsmel.... og så blandede jeg mme pulver i da det havde kølet lidt af...

Anmeld

25. februar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Det går okay, tror der er bisser på vej  hva med jer?

Lavede det på majsmel.... og så blandede jeg mme pulver i da det havde kølet lidt af...

Uhh, hvor spændende med tænderne :-)
Og dejligt at høre at det ellers går fint :-)

Her går det også fint - stadig en del problemer om natten, men ellers er hun så glad og dejlig :-)

Ja, det er også sådan vi gør - giv det et par dage endnu, så er jeg sikker på at det vender :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.