Masser af nyheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
991 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

propogberta

Hej
Så har jeg masser af nyheder på min hjemmeside:)! Der er nyt unikt børnetøj og et helt nyt afsnit med unikke lege- og hyggeting. Kig forbi hvis du har lyst;)
www.DaPe-Design.dk
Mvh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2008

eliasogmor

skal da helt klart have sådan en vugge nåt jeg engang skal have en baby igen...

Anmeld

3. oktober 2008

quar20

Ja det er en rigtig fed vuggen du har dig på hjemmesiden...!

Anmeld

3. oktober 2008

Balderson

Hold op hvor er det nogle flotte ting du laver...

Er helt vilde med de klodser i stof.. På en af dem havde du noget stof med ugler på..

Kan man få det stof i en drengefarve?

Mvh

Anmeld

3. oktober 2008

propogberta

Hej
Den er altså også bare fantastisk(L)! Vores datter er nu 14mdr. og bruger den stadig som seng uden problemer. Så der er lang levetid. Når de engang bliver for store er den jo genial som hygge/fristed. Vores datter på 5 år bruger den flittigt til både leg og hygge og den kan altså klare en del:D! Så hvis dit barn ikke ligefrem er 15 år er det skam ikke for sent;)! Så kan den jo gemmes væk hvis der går for mange år inden der kommer en lillesøster eller bror:)!
Mvh Anja

Anmeld

3. oktober 2008

propogberta

Hej
Ja uglerne fåes også i lyseblå grundfarve og den fåes også i neutral på lys gul grundfarve:)!
Mvh Anja

Anmeld

3. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Smækkbuksene var riktig tøffe!!!Syr du dem i drenge farger også???

MVH LInda......:D

Anmeld

3. oktober 2008

Pia.

Hold op nogle skønne ting du laver... der er godt nok mange lækre ting jeg kunne falde for... vender klart tilbage, når jeg har fået set hele siden færdig...

Anmeld

3. oktober 2008

propogberta

Tak skal i have:)! Ja smækbukserne de laves også i drengefarver...man kan helt selv bestemme;)!
Mvh Anja

Anmeld

3. oktober 2008

Balderson

Hej

Er det muligt at se en farve kombination til et sæt bløde klodser, hvor uglerne med lyseblå grundfarve er med? Altså, hvilke stykker stof du ville sætte sammen..

Og jeg ville også gerne høre om du kunne lave et par drengebukser i cowboystof med ugler (lyseblå baggrund) i str. 62-68.. Dem der har nogle fede lommer og hvor man kan se stof med eks. uglerne hvis man brætter dem op…

Er det muligt at få en hue der kunne passe til bukserne?

Og så lige til sidst vil jeg da gerne høre om du har nogle fede stoffer i retro til en Trip Chair?

Det var vidst det hele.. Håber du kan finde mening i det jeg skriver…

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.