Så er der FB fra Multebær og Karlo :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kit

Så flot beretning og hvor er lille Karlo dog bare bedårende.

Tak for interessant læsning og billeder.

Kit

Anmeld

25. februar 2011

AnneBJ

Årh puha Kristine!! (på den gode måde altså) Tak for den dejlige læsning og ikke mindst de skønne billeder! Han er bare så fin!

Jeg er ked af, der slet ikke var plads og tid til Jer, men trods alt lyder det til personalet gjorde en indsats! Det er jo ikke en selvfølge, ud fra hvad man hører. 

Håber amningen er godt oppe at køre nu, og har I har det dejligt alle 3 + storesøster selvfølgelig!! 

Anmeld

25. februar 2011

Maria-s

Sikke en dejlig FB Og mange tak for alle dine råd til sidst, de giver stof til eftertanke

Anmeld

27. februar 2011

CA

Sikke godt skrevet! Jeg blev lige sat tilbage til fødestuen på Viborg sygehus Det var mega hårdt, mega ondt og helt vildt fantastisk - præcis som du beskriver det. Flot du klarede den uden epidural. Du har ret - selvom det gør nuller naller, så er det alligevel rimelig cool at kunne mærke alt hvad der sker -og kalde sig for viking bagefter. Selvom jeg ikke helt har besluttet mig for om det blir med eller uden næste gang.

Hvor træls at der var så fyldt! Du virker til at have klaret det super flot på trods af situationen! 

Han er godt nok bare lækker! Flot flot! Hvordan er hans hudfarve? Synes han ser bleg ud i forhold til at være mulat. Er det noget med at det kommer senere? Igen - han er bare rigtig rigtig fin! Smukke øjne!

Total overskudsagtigt med rådene, men jeg kan kunne sige at jeg er helt enig i hvad du skriver!

Kram 

Anmeld

2. marts 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Sikke godt skrevet! Jeg blev lige sat tilbage til fødestuen på Viborg sygehus Det var mega hårdt, mega ondt og helt vildt fantastisk - præcis som du beskriver det. Flot du klarede den uden epidural. Du har ret - selvom det gør nuller naller, så er det alligevel rimelig cool at kunne mærke alt hvad der sker -og kalde sig for viking bagefter. Selvom jeg ikke helt har besluttet mig for om det blir med eller uden næste gang.

Hvor træls at der var så fyldt! Du virker til at have klaret det super flot på trods af situationen! 

Han er godt nok bare lækker! Flot flot! Hvordan er hans hudfarve? Synes han ser bleg ud i forhold til at være mulat. Er det noget med at det kommer senere? Igen - han er bare rigtig rigtig fin! Smukke øjne!

Total overskudsagtigt med rådene, men jeg kan kunne sige at jeg er helt enig i hvad du skriver!

Kram 

Mange tak Carina. Det er dejligt at vide de var god læsning :-) og du kom til at tænke på din egen store dag 

Du har helt ret han er ret bleg af en halv afrikaner at være. Jeg tror han lige som tager lidt mere farve til sig med tiden. Det er som om han er blevet en lille bitte smule mørkere men ikke meget. JM sagde at de ekstra melanin depoter sidder omme på ryggen. De viste sig som to grå plamager på lænden fra fødslen af. Det er dem der gør at han bliver mere solbrændt end meget hvide mennesker når solen kommer frem. Det bliver rigtig spændende at se hvordan hans træk og farve udvikler sig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.