Og så sker der bare ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Tystys14

MIWULA skriver:

Føler så meget med dig søde. Så øv det ikk blev til mere håber virkelig der sker noget snart. Troede ellers oz lige mit vand sev da jeg lige pludselig fik lidt våde bukser men nææh nej efter en time med bind var der ikk noget i bindet.

finger for det sker for oz begge her i weekenden. For dig idag og mig imorgen. haha vores terminer.

Det kender jeg godt  jeg håber også for os begge at det bliver om lidt  alt for dig.  Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det her, om de vil igang eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

MIWULA

Cho skriver:

Det kender jeg godt  jeg håber også for os begge at det bliver om lidt  alt for dig.  Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det her, om de vil igang eller ej.

Er de da stadig igang dine plukveer??

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

MIWULA skriver:

Er de da stadig igang dine plukveer??

Har haft plukveer tre dage i træk... igår kom der lidt blod, og idag også en smule... sammen med en del slim, men det som om plukveererne ikke vil tage til og blive regelmæssige.  Nogle gange er de så slemme at jeg ikke kan holde dem ud, andre gange er det bare intet i forhold, da jeg ringede til fg sagde de at man bare skulle vente...  da de igen kan gå i sig selv, men synes de hele tiden er der i større eller mindre grad, og som sagt har været det de sidste tre dage.

Anmeld

25. februar 2011

MIWULA

Cho skriver:

Har haft plukveer tre dage i træk... igår kom der lidt blod, og idag også en smule... sammen med en del slim, men det som om plukveererne ikke vil tage til og blive regelmæssige.  Nogle gange er de så slemme at jeg ikke kan holde dem ud, andre gange er det bare intet i forhold, da jeg ringede til fg sagde de at man bare skulle vente...  da de igen kan gå i sig selv, men synes de hele tiden er der i større eller mindre grad, og som sagt har været det de sidste tre dage.

Ihhh hvor øv altså. Ville de ikk engang se dig inde på fg??

Hvis jeg ringede til herlev og sagde jeg havde det sån som du har det tror jeg de ville se mig bare lige for og se om fødslen var igang også måske bare sende mig hjem igen. Sån virker det som om´.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.