Og så sker der bare ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Tystys14

Ja som overskriften siger så er det her bare døden... forleden skrev jeg dette indlæg.

https://www.baby.dk/debat/92306pi2/graviditet/er-jeg-ved-at-gaa-i-foedsel.aspx 

Og fra jeg skrev det, kæmpede jeg med utroligt slemme plukveer lige til i går aftes, hvor det hele ligesom gik helt i sig selv... nu har jeg kun nogle små jag i mellemgulvet en gang i mellem...  Så nu ser det bare ikke ud til at der sker mere... har termins dag idag... og havde virkelig virkelig håbet jeg ikke ville gå over tid... nu tyder alt så på at det er det, det ender med. Øv øv øv øv...

Føler mig så snydt... slimproppen gik, stærke smerter med 5 til 10 min i mellem, i to hele dage... og så intet...  hvor er verden dog uretfærdig... kæresten havde enda taget tasken ned i bilen... føler os snyyydt....

Men lige et tak for de støttende ord og krydsede fingre fra det tidliger indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Nalle

Den dag jeg fødte ande n gang, var der intet egn på det overhovedet, havde lidt mens lignende smerter men det var jeg så vandtil.

Jeg rejste mig da jeg havde spist, der gik vandet, 5 timer efter hvde jeg født.

Anmeld

25. februar 2011

Lolli

Sikke noget æv!! Men bare vent, når det så rigtig går i gang går det sikkert stærkt - du er højst sandsynligt begyndt at åbne dig og er "klar". Så i skal nok hurtigt afsted når det går løs! Pøjpøj...

Anmeld

25. februar 2011

Nemesis

Nyd det! Det er sikket stilhed før stormen :-D

Sisse

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

Nalle skriver:

Den dag jeg fødte ande n gang, var der intet egn på det overhovedet, havde lidt mens lignende smerter men det var jeg så vandtil.

Jeg rejste mig da jeg havde spist, der gik vandet, 5 timer efter hvde jeg født.

Håber også snart det går igang...  gider ikke vente mere...

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

Lolli skriver:

Sikke noget æv!! Men bare vent, når det så rigtig går i gang går det sikkert stærkt - du er højst sandsynligt begyndt at åbne dig og er "klar". Så i skal nok hurtigt afsted når det går løs! Pøjpøj...

alt for at det er derfor, og at jeg snart skal afsted.  tak for opmuntringen.

Anmeld

25. februar 2011

Tystys14

ladydan1 skriver:

Sisse

Åh det håber jeg virkelig... synes virkelig jeg føler mig snydt...

Anmeld

25. februar 2011

Lambi

Cho skriver:

Ja som overskriften siger så er det her bare døden... forleden skrev jeg dette indlæg.

https://www.baby.dk/debat/92306pi2/graviditet/er-jeg-ved-at-gaa-i-foedsel.aspx 

Og fra jeg skrev det, kæmpede jeg med utroligt slemme plukveer lige til i går aftes, hvor det hele ligesom gik helt i sig selv... nu har jeg kun nogle små jag i mellemgulvet en gang i mellem...  Så nu ser det bare ikke ud til at der sker mere... har termins dag idag... og havde virkelig virkelig håbet jeg ikke ville gå over tid... nu tyder alt så på at det er det, det ender med. Øv øv øv øv...

Føler mig så snydt... slimproppen gik, stærke smerter med 5 til 10 min i mellem, i to hele dage... og så intet...  hvor er verden dog uretfærdig... kæresten havde enda taget tasken ned i bilen... føler os snyyydt....

Men lige et tak for de støttende ord og krydsede fingre fra det tidliger indlæg.

forstår godt at du føler dig snydt, men du er ikke mere snydt end at barnet kommer ud på et tidspunkt...det er kommet ind og ud skal det så også... det kommer nok på sin fødselsdag, som min mormor plejer at sige held og lykke med det hele

Anmeld

25. februar 2011

twinboys

ladydan1 skriver:

Sisse

Anmeld

25. februar 2011

MIWULA

Føler så meget med dig søde. Så øv det ikk blev til mere håber virkelig der sker noget snart. Troede ellers oz lige mit vand sev da jeg lige pludselig fik lidt våde bukser men nææh nej efter en time med bind var der ikk noget i bindet.

finger for det sker for oz begge her i weekenden. For dig idag og mig imorgen. haha vores terminer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.