ER RIGTIG RIGTIG SUR!! (pladsanvisningen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

heaven

hrum...!!

Lasse er i dp, og har været det siden starten af juli. Men han han har stået til overflytning, da jeg helst vil have ham i vuggestue...

Men: Ja, så er der jo en pige i dp også, hun er fra 5 aug 07, og Lasse er fra 28 juli 07... Han er altså en uges tid ældre end hende... Og nu har hun f...... fået plads i den vugger, som vi har som 1.priotet(?)(?) (ved ikke om det er sådan alle steder, men her går det efter cpr, og Lasse skulle derfor ind før hende jo)

og da jeg ringer derind og brokker mig, siger de sgu bare: Jamen vi troede ikke han skulle stå til overflytning, nu i har sagt ja til dp!!!! Ellers må vi jo have glemt ham i systemet.... TAAK, siger jeg bare...

Jannie - sur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Lulle25

Uha hader den pladsanvisning, ringer hver dag, for vil have Mathilde i vugger, men det er jo en by i rusland, hun stod nr 1 længe og nu står hun nr 4 >(

Kan godt forstå du er rasende, tror selv de bare laver deres egne regler, de sv..
Undskyld sproget, men er der nogen der kan bringe mit ... i kog er det dem der sidder dernede og troner

Kram Louise der bakker dig op fuldt ud

Anmeld

2. oktober 2008

Nadi

Jeg har også lige haft mit hyr med dem, så forstår godt du er sur!!! Hvis jeg var dig så ville jeg giv dem et møgfald af den adnen verden, for det er desværre det eneste der hjælper. Dem der råber højest indfor dét system er dem der bliver hørt! Hvis de har glemt ham i systemet så må de jo stille med en plads nu hvor de har "fundet" ham igen.

Held og lykke med det, jeg håber snart I får det som I vil have det.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.