er der ingen der "bare" har en ven "blink blink"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Manakauapo

Fisenberg skriver:

arhh det er jo lige det, for der skal jo også være barnepige til lillepigen

det er det der gør det så svært for pludselig er man ikke spontan mere

Ja okay.. Jeg kan ikke engang melde mig til at hjælpe dig. Bor på Fyn, så det er nok lidt for langt væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

millesofie

Valkyrien skriver:

Ja okay.. Jeg kan ikke engang melde mig til at hjælpe dig. Bor på Fyn, så det er nok lidt for langt væk..

ej det går nok ikke, men tak for tanken

Anmeld

1. april 2011

eElak

Fisenberg skriver:

synes det er lidt sjovt at der er sådan et emne herinde men at det kun er fyre med lang tids forhold i sigte, i "sælger"

jeg er selv en tøs med krud i røven og er bestemt ikke (lige nu ) til lange forhold som kræver tid og pleje

jeg har min datter som tager min tid

jeg kunne godt bruge et par fyre herinde som søger en venninde til festlige lejligheder..

jeg er ikke til en masse forskellige fyre og vilde fester men derfor har jeg jo behov alligevel misforstå mig nu ikke

men jeg kunne da rigtig godt tænke mig EN ven som man kunne mødes med når tid var

har i ikke sådan en det er li'som ikke rigtig noget man kan søge andre steder da man tit så bare får en masse gustne mænd på slæb med klamme billeder

Anmeld

6. august 2011

millesofie

jeg kunne faktisk stadig godt tænke mig at møde en sød fyr som ikke tog tingene så højtidligt  eller som i hver fald ikke med det samme stod med sin kuffert parat til at flytte ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.