er der ingen der "bare" har en ven "blink blink"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Clisolka

Fisenberg skriver:

du kommer bare med dem

men en af gange helst

Haha ja dét ville nok være en idé 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

millesofie

bb78 skriver:

Haha ja dét ville nok være en idé 

ja det kunne se kønt ud

du må jo lige høre dem ad om de er friske på at møde mig og så sende mig en PB gerne med billeder

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Fisenberg skriver:

ja det kunne se kønt ud

du må jo lige høre dem ad om de er friske på at møde mig og så sende mig en PB gerne med billeder

Det skal jeg da gerne lige gøre 

Anmeld

25. februar 2011

millesofie

ingen andre

må gerne være i kbh området også jeg er ikke sart

Anmeld

25. februar 2011

Manakauapo

Fisenberg skriver:

ingen andre

må gerne være i kbh området også jeg er ikke sart

Jamen, hvis du ikke er så sart, så tror jeg måske jeg kender et par stykker.. *GG*

Anmeld

25. februar 2011

millesofie

Valkyrien skriver:

Jamen, hvis du ikke er så sart, så tror jeg måske jeg kender et par stykker.. *GG*

er ikke sart men jeg har grænser

> ingen swinger klubber<

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Fisenberg skriver:

synes det er lidt sjovt at der er sådan et emne herinde men at det kun er fyre med lang tids forhold i sigte, i "sælger"

jeg er selv en tøs med krud i røven og er bestemt ikke (lige nu ) til lange forhold som kræver tid og pleje

jeg har min datter som tager min tid

jeg kunne godt bruge et par fyre herinde som søger en venninde til festlige lejligheder..

jeg er ikke til en masse forskellige fyre og vilde fester men derfor har jeg jo behov alligevel misforstå mig nu ikke

men jeg kunne da rigtig godt tænke mig EN ven som man kunne mødes med når tid var

har i ikke sådan en det er li'som ikke rigtig noget man kan søge andre steder da man tit så bare får en masse gustne mænd på slæb med klamme billeder

You go girl!

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Fisenberg skriver:

synes det er lidt sjovt at der er sådan et emne herinde men at det kun er fyre med lang tids forhold i sigte, i "sælger"

jeg er selv en tøs med krud i røven og er bestemt ikke (lige nu ) til lange forhold som kræver tid og pleje

jeg har min datter som tager min tid

jeg kunne godt bruge et par fyre herinde som søger en venninde til festlige lejligheder..

jeg er ikke til en masse forskellige fyre og vilde fester men derfor har jeg jo behov alligevel misforstå mig nu ikke

men jeg kunne da rigtig godt tænke mig EN ven som man kunne mødes med når tid var

har i ikke sådan en det er li'som ikke rigtig noget man kan søge andre steder da man tit så bare får en masse gustne mænd på slæb med klamme billeder

Velbekomme

Anmeld

25. februar 2011

Manakauapo

er ikke sart men jeg har grænser

> ingen swinger klubber<

VU holder fest på deres sekretariat på Nørreport imorgen aften! Kom der og så skal du finde!  hihi

Anmeld

25. februar 2011

millesofie

Valkyrien skriver:

VU holder fest på deres sekretariat på Nørreport imorgen aften! Kom der og så skal du finde!  hihi

arhh det er jo lige det, for der skal jo også være barnepige til lillepigen

det er det der gør det så svært for pludselig er man ikke spontan mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.