Endelig gravid -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Julemusen

Det har du ret i Har lige været ved mit 1. lægebesøg og snakket med min fantastisk beroligende læge hehe. Så det var en fantastisk oplevelse! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

cami87

ih vil da lige tilslutte mig denne gruppe

tog 2 positive test d. 24/2 kl. 7.30  var gået 3 dage over mens, som enlig ikke var unormalt for mit vedkommende.. Det var ikke planlagt jeg skulle være gravid, og i alt panik ringede jeg som det første til min læge og sagde jeg havde testet positivt og jeg ikke ønskede barnet, fik så en tid ved lægen senere om eftermiddagen. efter mig og kæresten havde fået snakket om det og jeg havde tuddet helt vildt, blev vi begge enige om at beholde vores lille spire.. og vi glæder os meget er idag 5+5 uger henne. skal til første lægeundersøgelse d. 8/3 ...

Anmeld

1. marts 2011

Julemusen

Stort tillykke med det! 

Anmeld

1. marts 2011

LC

Stort tillykke

Anmeld

1. marts 2011

cami87

ih mange tak  har bare haft en rigtig dejlig dag idag... skulle have fjernet en cyste i underlivet idag (knap så behageligt) men så spurgte lægen mig om jeg kunne tænke mig at se baby..  så fik lige set min baby for første gang. er kun 5+6 henne idag, så der var ikke meget af se.. men ret dejligt at se der faktisk er noget derinde.. hehe og ikke for at være løn kunne det godt ligne at der var 2... men det er ikke sikkert..

Anmeld

2. marts 2011

MHS

Sikken en dejlig dag! Tillykke med måske to babyér - hvornår får du endelig klarhed på det? Det er da lidt vildt at tænke på at man muligvis har to små pus på vej

Anmeld

2. marts 2011

Stjernholm87

Camilla og frederik skriver:

ih mange tak  har bare haft en rigtig dejlig dag idag... skulle have fjernet en cyste i underlivet idag (knap så behageligt) men så spurgte lægen mig om jeg kunne tænke mig at se baby..  så fik lige set min baby for første gang. er kun 5+6 henne idag, så der var ikke meget af se.. men ret dejligt at se der faktisk er noget derinde.. hehe og ikke for at være løn kunne det godt ligne at der var 2... men det er ikke sikkert..

IHhhh hvor er det bare stoooort   
Jeg var også ved lægen, sku have en underlivsundersøgelse for at se hvor langt jeg er henne. Men har en bagudvendt, så det kunne hun ikke mærke. Så skal vente på en indkaldelse til scanning i næste uge på sygehuset.. NØØØØJ jeg glæder mig, så skal jeg se lille baby for første gang,..

Det bliver stort også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.