Endelig gravid -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Stjernholm87

Hejsa Piger..

Vil lige melde min ankomst her i denne mødregruppe.  Jeg testede positivt d 22/02 og vi er overlykkelige, da vi har forsøgt længe. Har endda været igennem insimination og et regensglas forsøg. MEn da jeg læser kunne jeg ikke magte disse to ting på samme tid.

Men for at gøre denne lange historie kort, ja så står jeg med to positive test.
Det er vores første barn, så vi glæder os ufattelig meget men er også total nybegyndere .. hehe..

Jeg ved ikke helt endnu hvor langt jeg er henne men alt mellem 5-8 uger. Jeg husker ikke hvornår jeg sidst havde min mens men i starten af januar må det ha været.

HVor langt er I henne piger?

Stort knuser fra en lykkelig gravid.
Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

LotteN

Stjernholm87 skriver:

Hejsa Piger..

Vil lige melde min ankomst her i denne mødregruppe.  Jeg testede positivt d 22/02 og vi er overlykkelige, da vi har forsøgt længe. Har endda været igennem insimination og et regensglas forsøg. MEn da jeg læser kunne jeg ikke magte disse to ting på samme tid.

Men for at gøre denne lange historie kort, ja så står jeg med to positive test.
Det er vores første barn, så vi glæder os ufattelig meget men er også total nybegyndere .. hehe..

Jeg ved ikke helt endnu hvor langt jeg er henne men alt mellem 5-8 uger. Jeg husker ikke hvornår jeg sidst havde min mens men i starten af januar må det ha været.

HVor langt er I henne piger?

Stort knuser fra en lykkelig gravid.
Kathrine

ej hvor dejligt. STROT tillykke herfra

Jeg selv er 7+3 idag

Anmeld

25. februar 2011

mamiolvi

stort tillykke og velkommen til..
JEg er 7+2 i dag...

Anmeld

25. februar 2011

MHS

Tillykke og velkommen.

Jeg er efter sm1.dag 6+3 idag. På onsdag skal jeg til 1. lægebesøg, og er spændt på om han er enig i termin...

Anmeld

26. februar 2011

Julemusen

STORT tillykke! JEg har selv været igennem en del for at blive gravid, så ved hvor fantastisk det er når det endelig lykkes!

Er selv omkring 6 uger henne, får klart svar i næste uge ved 1. lægebrsøg

Hilsen Kirstina 

Anmeld

26. februar 2011

bryggepige

Tillykke til Jer alle - især Jer, der har været meget igennem for at blive gravide.

Vi var heldige. Undfangelsen skete allerede ved anden ægløsning efter rigtig mange år på p-piller:-) Nu krydser man bare fingre for at det bliver der og er sundt.

Jeg er 7+4 idag. Har været til første lægeundersøgelse og blev også sendt til gynækolog, da jeg ikke var så sikker på min sidste mens. Der blev jeg scannet og var kun 6+3. Jeg var nemlig selv lidt "bange" for at jeg kunne være godt 11 uger henne, da sidste mens. nærmest var ingenting. De foretog scanningen for at sikre, at jeg ikke kom for sent til nakkefoldsscanning. 

Selve scanningen var der ikke det store ved, når fosteret er så lille. Det var bare en lille klat på under 1 cm, så det var ikke så følelsesladet. Det tog også kun max 1 minut. Men det var da sjovt at have et lille billede med hjem til kæresten. 

Synes godt nok der er lang tid til nakkefoldsscanningen den 4. april. Vi vil vente med at fortælle det til nogen indtil derefter.

Hyggeligt med denne mødregruppe, hvor man kan dele oplevelser og erfaringer.

Anmeld

26. februar 2011

Stjernholm87

Kristina - Ja det er nemlig HELT fantastisk.. Mange tak og i lige måde.  Ufatteligt at man nu er det. Vi stoppde barnløsbehnadling i nov, så har kun haft 1 mens i mellem inden jeg er blevet gravid...

Bryggepigen. STORT TILLYKKE TIL DIG OGSÅ... Og hvor er det KUN fedt det er gået så stærkt for jer. Det er ulideligt ikke at kan når man mest ønsker sig det. Åhh jeg håber de rykker mig 4 uger frem, haha så de første 12 uger hurtigt er gået.
Og man kan føle det er mere rigtigt.  Har testet for 3 gang her i eftermiddags.

HVor mange gange har I testet?? Jeg skulle lige være sikker på jeg stadig var, trods MEGA spændte bryster. Ja man skulle næsten tro jeg har fået lavet brysterne, så som de er spændte og vokset  det er noget manden kan lide, bare synd for ham jeg ikke kan ha han rører ved dem  .. Har ikke haft så meget kvalme de sidste par dage, og derfor jeg testede igen. SÅ lige  nu er det meget nemt.

Har I det nemt nok??

Anmeld

26. februar 2011

Julemusen

Ja synes det går nemt nok. Har ingen kvalme men er dog lidt træt. Og har også spændinger i brysterne, men synes ikke de er begyndt rigtigt at vokse endnu. Men det skal nok komme

Jeg har lidt spændinger i underlivet, som godt kan minde lidt om mens smerter, hvilket gør mig lidt nervøs. men er ifølge lægen ganske normalt.. Er det noget i også kan mærke? 

Anmeld

26. februar 2011

MajseMaja

Stort tillykke

Anmeld

27. februar 2011

Stjernholm87

Kristina - det med mens smerter har jeg også ind i mellem så tror ikke du skal være nervøs... Skal jo tænke på at normal ville man have det så kroppen giver jo "efter" for det...

Plus der sker en masse ting - kroppen arbejder på højtryk, så der skal være lidt rusk og riv i underlivet.. Et lille barn vokser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.