Mange specielle spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Jeg fik mave omkring 14. uge.

Det er mine første børn, men håber at vi får en lillebror en dag.. Jeg har fået børnene alene. Næste gang kunne det være rart at have en mand med - ellers så holder jeg nok ved de her to.

Første plukve var omkring 18. uge

Jeg mærkede liv første gang på min fødselsdag. Der var jeg i 16. uge.

Jeg ville gerne have født naturligt. Min datter lå dog i underkropsstilling, så jeg skulle have planlagt KS d. 20. august. De små pomfritter havde dog andre planer, og mit vand gik 9. august om aftenen, da jeg lå og åd is på sofaen og så Amys Ret. Fødte ved akut ks lige over midnat.

Tak for svaret.

Når så det skal være en lillebror

Jamen du skal da vist passe på med alt det drama næste gang, hehe, men skal da huske, vis jeg vil have dem ud før tid, skal jeg skal rigtig hygge mig i sofaen

Men det er da godt, at alt endte godt med lillepige, men ærligt, har det ikke været mega hårdt til tider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Kofoed.

MarianneSonne skriver:

Det er fantastisk   Det kan du godt glæde dig til. Jeg ønsker ikke flere børn, men jeg ville bare så gerne opleve flere fødsler.

www.stjerneleg.dk

Når ha, vi vil nogle sjove ting os dejlige kvinder, hehe.

Jamen jeg kan nok ikke føde naturligt og jeg vil super gerne, men man ved bare ikke om man tør, når man ved, det bliver et større smerteh.. end for mange andre. Men for svar om en måned om jeg kan og nå så tage stilling til tingene nu fra det svar.

Anmeld

28. februar 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Tak for svaret.

Når så det skal være en lillebror

Jamen du skal da vist passe på med alt det drama næste gang, hehe, men skal da huske, vis jeg vil have dem ud før tid, skal jeg skal rigtig hygge mig i sofaen

Men det er da godt, at alt endte godt med lillepige, men ærligt, har det ikke været mega hårdt til tider?

Ærligt: Det er da røv hårdt til tider.

Da jeg har dem alene, så var det rigtig strengt, da de var omkring 5 uger. Der havde de opdaget, at der var en stor og spændende verden. Dvs. nu var de pludselig vågne og sagde lyde..GISP! Før det gryntede de bare og snork sov konstant. Jeg tænkte tit, er det dét, som alle synes er så hårdt.. tsk tsk tsk.

Jeg blev klogere. Jeg flyttede hjem til mine forældre et par måneder og er siden flyttet i ny lejlighed, der ligger 3 minutter fra mine forældre. For det er ER hårdt at være alene med to babyer til tider.

Heldigvis er det lette børn. Sover og spiser fint. Dvs. nu nægter de pludselig alt.. arrrgh. ER så træt, men det er vel bare en periode. KOOORT periode forhåbentlig.

Det er dog priceless at se to små mennesker få øje på hinanden. Glæd dig!

Anmeld

28. februar 2011

linemus

Kofoed33 skriver:

Har mange spørgsmål, nu hvor der er to.

1, Hvor begyndte i, at få mave?

2, Hvor jeres de første børn, eller hvordan og hvorledes?

3, Hvornår fik i "første" plukkeve?

4, Hvornår mærkede i første gang liv?

5, Hvordan vil i føde/fødte i? - naturligt, PKS og smertestillede.

Har valgt, at man må svare anonym, da nogle beskytter deres idensitet mere end andre. Tak på forhånd.

1. Jeg fik vist mave meget tidligt, men det var også min 2. graviditet.

2. Som sagt 2. graviditet, så mine tvil. piger har en storebror, der er 3 år ældre, og nu også en lillesøster, der er 3 år yngre

3.+4. Det er jeg simpelthen så dårlig til at huske, så der må jeg melde pas.

5. Tvillingerne blev taget med pks, da tvil.A lå med numsen nedad. De to andre har jeg født naturligt.

Line

Anmeld

28. februar 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Ærligt: Det er da røv hårdt til tider.

Da jeg har dem alene, så var det rigtig strengt, da de var omkring 5 uger. Der havde de opdaget, at der var en stor og spændende verden. Dvs. nu var de pludselig vågne og sagde lyde..GISP! Før det gryntede de bare og snork sov konstant. Jeg tænkte tit, er det dét, som alle synes er så hårdt.. tsk tsk tsk.

Jeg blev klogere. Jeg flyttede hjem til mine forældre et par måneder og er siden flyttet i ny lejlighed, der ligger 3 minutter fra mine forældre. For det er ER hårdt at være alene med to babyer til tider.

Heldigvis er det lette børn. Sover og spiser fint. Dvs. nu nægter de pludselig alt.. arrrgh. ER så træt, men det er vel bare en periode. KOOORT periode forhåbentlig.

Det er dog priceless at se to små mennesker få øje på hinanden. Glæd dig!

Det er nemlig også såan noget jeg tænker, men håber da betemt ikke jeg bliver alene med dem. Vi flytter også, så vi bor en gåtur på 10 minutter fra mine forældre, for tænker, at det vil være rart, at have noget aflastning i nærheden, men også en god grund for en gåtur

Anmeld

28. februar 2011

Kofoed.

linemus skriver:

1. Jeg fik vist mave meget tidligt, men det var også min 2. graviditet.

2. Som sagt 2. graviditet, så mine tvil. piger har en storebror, der er 3 år ældre, og nu også en lillesøster, der er 3 år yngre

3.+4. Det er jeg simpelthen så dårlig til at huske, så der må jeg melde pas.

5. Tvillingerne blev taget med pks, da tvil.A lå med numsen nedad. De to andre har jeg født naturligt.

Line

Tak for svaret. Puha, et par tvillinge tøser, plus storebror var ikke så stor af mundfuld for dig, for man kunne frygte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.