Normal mave efter fødsel? (operation)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Den lykkelige

lillepuller skriver:

ja det rigtigt .. men jeg ved heller ikk om det er fordi man har trænet meget før man blev gravid .. det gjorde jeg .. og havde en fast mave , det kan også være mavemusklerne har trukket maven ind igen ..

Nå ja det kan være.. så går det måske hurtigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

dollygirl

milopilo skriver:

Nå ja det kan være.. så går det måske hurtigere

Anmeld

24. februar 2011

mortilnoahogmelina

Min søn han er 2 måneder idag Woow 2 måneder   - nå det var ikk det vi skulle snakke om . 

Men min mave er næsten den sammen som før gravditeten , ikk 100% men jeg tror ikk den bliver meget bedre . 

Jeg har købt sådan nogen trusser (i en rigtig undertøjs forretning) - der har gjort at min mave blev strammet op med det sammen efter fødslen fordi jeg tog dem på . de er ikk sexet nej , men det hele værd vil jeg sige . 

De strammer ind på maven og holder den godt på plads . Det ahr i hvertfald givet pote her , 

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Min søn han er 2 måneder idag Woow 2 måneder   - nå det var ikk det vi skulle snakke om . 

Men min mave er næsten den sammen som før gravditeten , ikk 100% men jeg tror ikk den bliver meget bedre . 

Jeg har købt sådan nogen trusser (i en rigtig undertøjs forretning) - der har gjort at min mave blev strammet op med det sammen efter fødslen fordi jeg tog dem på . de er ikk sexet nej , men det hele værd vil jeg sige . 

De strammer ind på maven og holder den godt på plads . Det ahr i hvertfald givet pote her , 

Ved du hvad de hedder ?? Og ved du om man kan købe dem på nettet ??

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Det er bare så forskelligt, hvor hurtigt maven trækker sig sammen.. Her gik der mega lang tid og jeg var træt af at ligne en højgravid.. Hvorimod andre jeg kender har været heldige at deres livmoder har trukket sig sammen hurtigt.. Så tjaa, det er kun din krop der kan fortælle dig det

Anmeld

24. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Ved du hvad de hedder ?? Og ved du om man kan købe dem på nettet ??

Jeg ved desværre ik hvad de hedder , jeg gik bare i en undertøjs butik og sagde ja som de kunne se skulle jeg have barn , og vidste man kunne få nogen trusser som strammede maven ind . 

Jeg ved de koster omkring 150 kr . og er mega grimme rigtig mormor trusse Men det hele værd synes jeg , ingen har kunne se dem i mit tøj alligevel .

Prøv at gå ind på en undertøjs butiks hjemmeside . så må man kunne finde dem der . Ellers prøv hvis du kan og gå i en butik og spøger hvad de hedder og søge efter dem på nettet . Alt findes jo på nettet hvis man bare har et navn

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Jeg ved desværre ik hvad de hedder , jeg gik bare i en undertøjs butik og sagde ja som de kunne se skulle jeg have barn , og vidste man kunne få nogen trusser som strammede maven ind . 

Jeg ved de koster omkring 150 kr . og er mega grimme rigtig mormor trusse Men det hele værd synes jeg , ingen har kunne se dem i mit tøj alligevel .

Prøv at gå ind på en undertøjs butiks hjemmeside . så må man kunne finde dem der . Ellers prøv hvis du kan og gå i en butik og spøger hvad de hedder og søge efter dem på nettet . Alt findes jo på nettet hvis man bare har et navn

Er det dem her ??

http://www.pribot.dk/primus/undertoej-og-lingeri~23140/sttte-trusser-smls~292177.htm

Anmeld

24. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Er det dem her ??

http://www.pribot.dk/primus/undertoej-og-lingeri~23140/sttte-trusser-smls~292177.htm

JAAAAA nemlig lige præcis - Nu så jeg slet ikk prisen ??

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

JAAAAA nemlig lige præcis - Nu så jeg slet ikk prisen ??

135 inkl porto Okay må ha sådan nogle så .. Tak

Anmeld

25. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

135 inkl porto Okay må ha sådan nogle så .. Tak

Det var ikk så galt . Jeg synes i hvertfald de har været det hele værd her - Jeg har selvfølgelig lidt mave tilbage men ikk noget af betydning . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.