Søger veninder i vestjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

6800

puttemor2 skriver:

Hej ditte det kunne lyde godt at mødes en dag?

ja bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Mi

Velkommen til Varde. Jeg hedder Marianne og bor en en landsby 4 km fra Varde. Jeg har tvillingepiger på 6 år og en pige på 2 år. Hvorfor skal i flytte hertil?

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. februar 2011

puttemor2

MarianneSonne skriver:

Velkommen til Varde. Jeg hedder Marianne og bor en en landsby 4 km fra Varde. Jeg har tvillingepiger på 6 år og en pige på 2 år. Hvorfor skal i flytte hertil?

www.stjerneleg.dk

Hej jeg boede sammen med mine børns far,men det holde ikke så flyttede jeg hjem hvor lidt af min familie bor,det er svært at finde de venner man havde inden man flyttede hilsen Anette

Anmeld

25. februar 2011

Mi

puttemor2 skriver:

Hej jeg boede sammen med mine børns far,men det holde ikke så flyttede jeg hjem hvor lidt af min familie bor,det er svært at finde de venner man havde inden man flyttede hilsen Anette

Er du flyttet hertil?

Anmeld

25. februar 2011

puttemor2

MarianneSonne skriver:

Er du flyttet hertil?

Hej tvillingerne og mig bor i Varde.

Anmeld

26. februar 2011

Mi

puttemor2 skriver:

Hej tvillingerne og mig bor i Varde.

Nogle herinde fra som bor i Varde har før holdt en komsammen. Jeg var godt nok ikke med, for havde så travlt, men det gør de måske igen.

Ellers kunne det da være hyggeligt nok at mødes engang.

Marianne

Anmeld

26. februar 2011

puttemor2

MarianneSonne skriver:

Nogle herinde fra som bor i Varde har før holdt en komsammen. Jeg var godt nok ikke med, for havde så travlt, men det gør de måske igen.

Ellers kunne det da være hyggeligt nok at mødes engang.

Marianne

Hej god ide håber vi kan ses en dag hilsen Anette

Anmeld

8. marts 2011

Dittemor26

Hej med dig! Jeg hedder Ditte og er netop flyttet til Esbjerg med min mand. Har Viktor på 15mdr. Kunne være rigtig hyggeligt at mødes. Har du set den nye tråd, hvor vi er nogle stykker fra Esbjerg og omegn der planlægger at mødes. Tror nogle af dem har mødtes før, men er selv lige kommet til og er sikker på der også er plads til dig

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg hedder Louise. Jeg er 25 år gammel og bor i Lem st sammen med min mand, og vores to drenge. Nicklas som bliver 4 år til Maj og Mathias som bliver 1 år i april. Også venter vi en lille pige med termin d 17 august.....

Anmeld

22. marts 2011

puttemor2

lillespurv20 skriver:

hejsa

jeg er godt nok ikke fra varde men tæt på, Esbjerg

hedder tanja og har lærke på 10 mdr

Hej jrg har hørt at du vil holde noget den 4 april ,det lyder hyggeligt knus Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.