Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg hedder Anette ønsker mig nogle venner /veninder at tale med ,en bytur,en cafetur,Jeg har tvillinger på 3 år. Jeg er flyttet fra odense og til Varde efter 7 år på fyn .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: hejsajeg er godt nok ikke fra varde men tæt på, Esbjerghedder tanja og har lærke på 10 mdr
hejsajeg er godt nok ikke fra varde men tæt på, Esbjerghedder tanja og har lærke på 10 mdr
Hej det kunne værer sjovt at mødes en dag?
puttemor2 skriver: Hej det kunne værer sjovt at mødes en dag?
Hejsa.
Jeg kommer heller ikke lige fra Varde men Skads, så det er heller ikke så langt væk.
Jeg hedder Marlene og Chanel på 4½ mdr
merichs skriver: Hejsa. Jeg kommer heller ikke lige fra Varde men Skads, så det er heller ikke så langt væk. Jeg hedder Marlene og Chanel på 4½ mdr
Hej håber at vi en dag kunne mødes hilsen Anette
Hej Ditte her, bor sammen med min mand og vores datter på 4 måneder i et hus i Varde
6800 skriver: Hej Ditte her, bor sammen med min mand og vores datter på 4 måneder i et hus i Varde
Hej ditte det kunne lyde godt at mødes en dag?
puttemor2 skriver: Hej håber at vi en dag kunne mødes hilsen Anette
Det sker jo en gang i mellem at vi er nogle stykker fra Esbjerg/Varde området der mødes ... Og der er altid plads til nye
merichs skriver: Det sker jo en gang i mellem at vi er nogle stykker fra Esbjerg/Varde området der mødes ... Og der er altid plads til nye
Hej det lyder hyggeligt,håber snart vi kan ses. hilsen Anette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128