25 år - mor og skal igang med uddannelse?! HJÆLP MIG!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Heej alle sammen..

ÅHHHA, jeg har besluttet mig for IKKE at komme tilbage på jobbet efter barsel.. Jeg starter istedet for på uddannelse!! PÅ TIDE

Jeg har nu siddet og tjekket SU´s hjemmeside ud, og jeg er så DÅRLIG til at tyde den!!

Hvad kan jeg få i SU når jeg er over 25 og ikke mindst har et bette barn??

Nogen som er LIDT klogere til det, end mig?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Lisette 84

Det kommer an på om du er alene mor eller du bor sammen med andre voksne.....???

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Lisette 84 skriver:

Det kommer an på om du er alene mor eller du bor sammen med andre voksne.....???

Bor sammen med min kæreste - som arbejder...

UHHHA, er du hende der kan tyde sådan noget for mig

Anmeld

24. februar 2011

Karina84

Du kan få grundsatsen som er de her 5400, og ellers står der at man kan søge noget hjælp fra kommunen.

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

Måske

Er det en ungsoms uddannelse eller en videregående udd. ?

Anmeld

24. februar 2011

Karina84

Du kan kun få tillæg hvis din samlever er under uddannelse eller du er enlig forsørger. Du kan jo så søge su-lån og vist også suplerende su-lån, som jeg læser det.

Det er en jungle at finde rundt i, så kan godt forstå hvis du er en smule forvirret

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Karina84 skriver:

Du kan få grundsatsen som er de her 5400, og ellers står der at man kan søge noget hjælp fra kommunen.

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Lisette 84 skriver:

Måske

Er det en ungsoms uddannelse eller en videregående udd. ?

Videregående uddanelse - tandklinikassistent

Lige pt. er jeg pædagogmedhjælper, og får udbetalt godt 10800 kr. - tror du jeg kan komme i nærheden af det oder was

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

Jamen ja... så kan du kun få de 5400 som er grundsatsen..... Resten skal du låne dig til.. men jeg tror ikke at du kan komme op i nærheden af de 10000 desværre.... ´

Surt at man skal ud og tjene ekstra penge når man nu både er mor OG studerer...... Det er sku hårdt....... Håber det vil kunne lade sig gøre for dig alligevel

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

Jamen ja... så kan du kun få de 5400 som er grundsatsen..... Resten skal du låne dig til.. men jeg tror ikke at du kan komme op i nærheden af de 10000 desværre.... ´

Surt at man skal ud og tjene ekstra penge når man nu både er mor OG studerer...... Det er sku hårdt....... Håber det vil kunne lade sig gøre for dig alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.