Åh nej, Trøske!!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Enayia

bb78 skriver:

Dansk-vandet er også fint, men det tager ikke det hele. Isabella havde til sidst ude i gummerne 

Duppede i det på eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Enayia

Kruse90 skriver:

Jeg fandt dette link, det beskriver alt meget godt

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Babys%20sygdomme/Tr%C3%B8ske%20hos%20b%C3%B8rn.aspx

GOd bedring med bebs

Tak for linket, det er også det jeg har gjort, men hun skriger i vilden sky når jeg gør det. Æv

Kram

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

Enayia skriver:

Tak for linket, det er også det jeg har gjort, men hun skriger i vilden sky når jeg gør det. Æv

Kram

ÆV

Anmeld

24. februar 2011

Koen.

Dansk vand hvor du dupper hende MEN her havde det ingen effekt, vi fik mycostatin som hun skulle have 2 ml af 4 gange om dagen og vupti 4-5 dage sener var det forswunden

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Enayia skriver:

Duppede i det på eller hvordan?

Ja dup det på en stofble og kør den rundt på tungen 

Anmeld

24. februar 2011

BabyNilas

Vi købte noget på apoteket i håndkøb og kom det på sutten, det fungere rigtig godt

Anmeld

24. februar 2011

Enayia

Tusind tak for jeres hurtige svar!! Jeg fik lige fat i min læge som vil sende noget Gel ned til vores lokale købmand jeg kan hente i eftermiddag!

Anmeld

25. februar 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

Dansk vand hvor du dupper hende MEN her havde det ingen effekt, vi fik mycostatin som hun skulle have 2 ml af 4 gange om dagen og vupti 4-5 dage sener var det forswunden

Pyha! Hentede en tube Brentan mund gel igår, det sgu effektivt, meget bedre i dag

Anmeld

1. marts 2011

mortilnoahogmelina

Nu ved jeg godt det er noget tid siden du har oprettet den her tråd . 

Men lille dreng havde det os . - jeg søgte på det på google , læste om det og der råder de en til at bruge danskvand . mig ned og købe danskvand med brus . jeg dyppede sutten i det en masse gange og efter blot 2 dage så var det væk , han fik det hver gang han havde spist . dyppede måske sutten 20-30 gange efter hvert måltid . - jeg skrabede ikk eller noget .

Håber i har fået bugt med det . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.