Grød tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

CiSo

Tro det eller ej, Cilas bliver 4 mdr på lørdag! VILDT

Nå, men jeg har gået og overvejet at han skal starte på noget grød MEN, den grød verden er jo slet ikke til at finde rundt i??!

Hvad skal jeg starte med at give ham? Skal jeg lave noget selv eller købe det på glas?

Hvad startede i med at give jeres børn?

Sophie, der er meget forvirret over alt det grød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

MetteMTH

sophieamalia skriver:

Tro det eller ej, Cilas bliver 4 mdr på lørdag! VILDT

Nå, men jeg har gået og overvejet at han skal starte på noget grød MEN, den grød verden er jo slet ikke til at finde rundt i??!

Hvad skal jeg starte med at give ham? Skal jeg lave noget selv eller købe det på glas?

Hvad startede i med at give jeres børn?

Sophie, der er meget forvirret over alt det grød!

Risgrød med pære og banan.. 

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg startede med at lave det selv, det smager jo bare af MME.
Den første tid skal de jo ikke mættes af det, der skal de vænne sig til skeen og lige finde ud af at vende det inde i munden
Men, hvis du ikke selv gider at lave, så kan man købe noget fra 4 mdr, hvor der bare skal kogende vand i
Start op med 1 ting, altså den samme sted, så dit barn ikke bliver alt for forvirret over de mange nye smag- Hvis du selv laver det, så kan du evt. putte lidt frugtmos i (som man også kan købe fra 4 mdr i glas) (selvom SP'er fraråder det), hvis dit barn ikke er så vild med smagen- efter en uge til 14 dage, kan du begynde på en ny smag

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr.

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg startede med at lave det selv, det smager jo bare af MME.
Den første tid skal de jo ikke mættes af det, der skal de vænne sig til skeen og lige finde ud af at vende det inde i munden
Men, hvis du ikke selv gider at lave, så kan man købe noget fra 4 mdr, hvor der bare skal kogende vand i
Start op med 1 ting, altså den samme sted, så dit barn ikke bliver alt for forvirret over de mange nye smag- Hvis du selv laver det, så kan du evt. putte lidt frugtmos i (som man også kan købe fra 4 mdr i glas) (selvom SP'er fraråder det), hvis dit barn ikke er så vild med smagen- efter en uge til 14 dage, kan du begynde på en ny smag

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr.

Også er det bedst hvis du laver hjemmelavet grød på hirseflager eller majsmel, da risgrød har tendens til at give hård mave

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Fru'Rugaard skriver:

Også er det bedst hvis du laver hjemmelavet grød på hirseflager eller majsmel, da risgrød har tendens til at give hård mave

... Muligvis derfor min søn ik v ha risgrød .. Tak for info

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Min søn får mos på glas . Det elsker han .

Burde lave det selv , og det gør jeg også når han blir lidt ældre

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

morethanperfect skriver:

... Muligvis derfor min søn ik v ha risgrød .. Tak for info

Så lidt er glad for at jeg kunne hjælpe andre også

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Fru'Rugaard skriver:

Så lidt er glad for at jeg kunne hjælpe andre også

Anmeld

24. februar 2011

MetteMTH

Fru'Rugaard skriver:

Det gør min dattter godt nok ikke.. Men der er jo også hirsegrød, som man kan købe.. det smager også bedre end risgrøden.. Min datter siger altid.. MMMMM.. MMMMMM.. Så ved man at hun kan li' det.. Når jeg giver hende det i glas, så skær hun godt nok ansigter, det er jo også lidt surt..

Anmeld

24. februar 2011

MorTilMalene

vore lille Malene bliver 4 måneder på tirsdag... og jeg syntes godt nok ogs det er forvirrende.. men så fandt eg jo li den her hjemme side... 

http://www.morsbaby.net/opskrifter.htm

håber du kan bruge den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.