Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

jo jeg har både kralve gård & legetæppe  men hun bliver STIK tosset hvis bare jeg så meget som tænker på at ligge hende derned, hun vil kune ligge i sofaen

Hehe .. Vil hun ikk lege med legetøjet så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hejsa ...

Jeg synes ikke du skal have dårlig samvittighed over at også lave huslige ting. for hende er det altså lige så fascinerende at mor laver mad, støvsuger og hænger vasketøj op som at mor vifter med en bamse. Hvis du fortæller hende hvad du laver og hvorfor imens vil det for hende være lige som at være i cirkus. Et lille barns verden er én stor leg og nyopdagelse. Jeg hæfter mig dog ved at hun ligger i sofaen mens du er på toilettet. Set fra mit synspunkt er hun ved at være for gammel til at kunne ligge selv på noget højt. Lige om lidt kan det tænkes hun begynder at trille (Serina trillede første gang som 4 mdr) .. så ned på gulvet på et tæppe med hende - gerne på maven og med et spejl eller andet spændende legetøj foran sig

ellers god dag

serinasmor

Tusind tak.

Kan godt forstå du undrer dig, men min mand har bygget et lille hegn rundt om, vi har en sasjelon sofa (staves) og det er der hun ligger, bare sådan et hen man kan flytte når hun ikke ligger der.

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hehe .. Vil hun ikk lege med legetøjet så ?

nej  hun vil helst se fjernsyn hvis hun selv kan vælge  hehe

Anmeld

24. februar 2011

Rosa

Anonym skriver:

ih tusind tak  dejligt med svar, for har ærligt tænkt meget over det..

har slet ikke tænkt på at de også skal lære at kede sig

tak

Det er jo netop det de skal - hvis et barn er vandt til at de aldrig har 10 minutter i fred, så bliver det frygteligt tomt når de bliver større og er NØDT til at sidde selv, for hvad skal man så?... Og det er ikke farligt at kede sig eller være alene lidt - det er også en god ting at lære tidligt  Det er sundt for alle at lære at hvile i sit eget selskab 

Anmeld

24. februar 2011

serinasmor

så er jeg mere rolig

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

så er jeg mere rolig

hun er også begyndt at rulle, så ville dælme ikke turde at lade hende ligge uden hegn

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

nej  hun vil helst se fjernsyn hvis hun selv kan vælge  hehe

Hehe .. Ved ik hvor godt det er for dem og så for meget fjernsyn ..

Anmeld

24. februar 2011

serinasmor

Anonym skriver:

hun er også begyndt at rulle, så ville dælme ikke turde at lade hende ligge uden hegn

så er det da heldigt du har en kreativ mand

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

tusind tak de damer for alle jeres svar,

nu jeg komme ud og tisse uden dårlig samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.