Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg søger en billig wii, gerne med 2 controlere, farve er ligemeget!
Spil der medfølger er også ok, søger Wii Party ihvertfal .
Er der en der ligger inde med en billig en som er villig til at sælge en til d. 1?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes jeg havde set en der sælger sin wii RIGTIG billigt, der er dog kun en consol, men det kan man vel købe til når man køber den så billigt
Her er linket: https://www.baby.dk/debat/92014pi1/diverse/wii-konsol-til-ungerne---billigt.aspx
Håber du kan bruge det
Mange tak for linket!!
FrkLarsen skriver: Ja, jeg søger en billig wii, gerne med 2 controlere, farve er ligemeget! Spil der medfølger er også ok, søger Wii Party ihvertfal . Er der en der ligger inde med en billig en som er villig til at sælge en til d. 1?
Søger du stadig en wii ??
Undskyld jeg "blander" mig, men jeg vil faktisk også gerne købe en billig brugt wii......
Sofia24 skriver: Undskyld jeg "blander" mig, men jeg vil faktisk også gerne købe en billig brugt wii......
Altså vi bruger ik vores men kan li høre kæresten når han kommer hjem om han vil sælge den
morethanperfect skriver: Søger du stadig en wii ??
hvad har du og hvad ska det koste?? og spil til??
morethanperfect skriver: Altså vi bruger ik vores men kan li høre kæresten når han kommer hjem om han vil sælge den
ok
Ja jeg søger den stadig, har intet kunne finde på dba eller guloggratis, øv øv.
Skriv endelig en pb hvis din kæreste er villig til at sælge billigt
FrkLarsen skriver: Ja jeg søger den stadig, har intet kunne finde på dba eller guloggratis, øv øv. Skriv endelig en pb hvis din kæreste er villig til at sælge billigt
hvormeget vil du gi???
mine svigerforøldre snakker om at sølge deres... så kan lige hære dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128