Hej piger.
Jeg har lige læst debatten igennem i forhold til gyn i esbjerg og jeres forskellige behandlinger, og er mildt sagt blevet en del skræmt.
Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide i 7 mdr., og jeg har haft utrolig mange smerter i maven, specielt indenfor de sidste par mdr. Jeg er ikke gravid, og er blevet undersøgt ved egen læge, men fik henvisning og skal faktisk i dag til gynækolog i esbjerg, kongensgade.. Jeg ville egentlig bare lige bruge nettet til at læse om den undersøgelse jeg skulle igennem, men faldt så over jeres snak.
Jeg har lige snakket med min mand om, om jeg overhovedet skulle tage derned. Jeg tager derned i dag (han tager heldigvis med), og så er jeg super glad for at jeg har læst alt dette, så jeg ved hvad jeg skal spørge om, og hvad jeg ikke skal gå med til. Jeg vil være HELT sikker på alt, inden jeg går med til noget, og er jeg i tvivl, ringer jeg som det først i morgen til min læge, og får en ny henvisning til anden gyn. Har det faktisk skidt med at det nok er den samme som I taler om, og er lidt frustreret, specielt fordi jeg bøvler så meget med smerter i maven oveni at jeg også har piskesmæld og projekt baby ikke er lykkedes endnu. Så derfor prøver jeg det i dag, og må se hvad der sker. Men tusind tak for de mange oplysninger herinde, så må vi bare håbe på alt godt. puha..
Pøj pøj til dig CmarianN - jeg håber du får en rigtig god behandling fremover, for det er jo en følsom ting for os kvinder, og det burde gynækologerne også at vide.
Anmeld