Han er ond ved sig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Jibbe skriver:

Frej har tendens til børneeksem og gør det samme. Jeg smører og smører og smører med fugtgivende creme (Aderma fra apoteket) og det hjælper en del.

Jeg synes måske du skal få tjekket ham ved lægen, det kan være han skal have noget hormoncreme til det. 

Det bliver særligt slemt når de har det varmt, og min SP sagde at uldhuer er NO GO da de kun gør det værre. 

VED DU HVAD, tror jeg vil bokke en tid til Felix ved lægen og få ham tjekket.. Han har nemlig lidt tør hud i panden, KUNNE jo være et han havde lidt eksem.. Bruger osse A-derma  - KANON creme!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

NessaXenia

så igår i babysam at de har sådan nogle 'kradsehandsker' så de ikke kan rive sig selv, ved ik men jeg så det bare

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

FrøkenHedegaard skriver:

VED DU HVAD, tror jeg vil bokke en tid til Felix ved lægen og få ham tjekket.. Han har nemlig lidt tør hud i panden, KUNNE jo være et han havde lidt eksem.. Bruger osse A-derma  - KANON creme!!

God ide! Det er så synd for dem at det skal klø sådan 

Anmeld

24. februar 2011

h_bernie

FrøkenHedegaard skriver:

.. Min lille Felix er så ond ved sig selv, han kradser sig selv i panden - helt tosset altså!!! Hver morgen er der nye krads mærker..

HVAD SKAL JEG GØRE?

Det skal lige siges, at jeg klippet negle hele tiden på ham, for at holde dem korte og nede!! MEN alligevel får han kradset sig selv helt tosset..

Overvejer at give ham et par sokker på hænderne, så han ikke kan kradse sig selv - men er det ikke osse lidt synd?

Krams Rikke

Kunne han have lidt eksem? Det gjorde min søn også da han var lille, men han havde noget børneeksem, som ikke var så udtalt i starten, men det kløede alligevel

Anmeld

25. februar 2011

Fru.Mäes <3

SÅ har Felix prøvede at sove med SOKKER på hænderne i nat - og de sad på hans hænder da jeg vækkede ham i morges

SÅ vi håber og  for at de dumme kradsmærker i hovedet snart går væk - så han ikke ser så farlig ud

Har lige lagt et billede ind af ham, fra igår - da han skulle sove en lille lur med SOKKER på

Anmeld

25. februar 2011

Jibbe

Åh hvor er han da dejlig. Han ligner da ikke en som er klar til at sove men til at lave ballade :-)

Anmeld

25. februar 2011

Isabella_mor

jeg vil lige sige at det er en DÅRLIG idé at give din dreng vanter på.. han har brug for at føle og mærke og at bruge hænderne, hvis han får vanter på så hæmmer du at han kan føle... 

du skal tænke på at det kun er små overfladiske skrammer og at det højest sansyneligt ikke gør ondt.. selvom det ser farligt ud (det er jo ikke så kønt) så lærer han med tiden at styre sine bevægelser meget bedre og så stopper det stille og roligt igen..

bare et godt råd.. du behøver jo ikke gøre hvad jeg siger, men det er altid rart at tænke over tingene fra flere forskellige sider... 

Anmeld

25. februar 2011

Fru.Mäes <3

Det var faktisk osse LØGN - han havde lige sovet

Kom jeg lige i tanke om, da jeg havde oprettet indlægget..

Anmeld

25. februar 2011

Polkaprik

Det anbefales at man IKKE putter små vanter på de små selvom de kradser sig! Det er ikke smart for deres sansemotoriske udvikling. De små rifter er ikke kønne men som regel ganske harmløse

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.