Han er ond ved sig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.636 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Fru.Mäes <3

.. Min lille Felix er så ond ved sig selv, han kradser sig selv i panden - helt tosset altså!!! Hver morgen er der nye krads mærker..

HVAD SKAL JEG GØRE?

Det skal lige siges, at jeg klippet negle hele tiden på ham, for at holde dem korte og nede!! MEN alligevel får han kradset sig selv helt tosset..

Overvejer at give ham et par sokker på hænderne, så han ikke kan kradse sig selv - men er det ikke osse lidt synd?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

FrøkenHedegaard skriver:

.. Min lille Felix er så ond ved sig selv, han kradser sig selv i panden - helt tosset altså!!! Hver morgen er der nye krads mærker..

HVAD SKAL JEG GØRE?

Det skal lige siges, at jeg klippet negle hele tiden på ham, for at holde dem korte og nede!! MEN alligevel får han kradset sig selv helt tosset..

Overvejer at give ham et par sokker på hænderne, så han ikke kan kradse sig selv - men er det ikke osse lidt synd?

Krams Rikke

I det der klippe sæt man kan købe er der også en fil med, så ville måske bruge den og se om det virker?

At du klipper dem hele tiden gør jo også at de skarpe konstant.

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

HVAD SKAL JEG GØRE?

Krams Rikke

Du kan få små gaze-vanter på apoteket, tror jeg, som du kan give ham på, når han er faldet i søvn. Det er ikke holdbart så længe endnu, men hvis du skynder dig at få købt nogle, så skulle du gerne få vendet han af med det, inden han selv kan pille vanterne af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

Mor til Frederic skriver:

I det der klippe sæt man kan købe er der også en fil med, så ville måske bruge den og se om det virker?

At du klipper dem hele tiden gør jo også at de skarpe konstant.

... Måske skulle jeg prøve filen der medfølger..

Takker

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Du kan få små gaze-vanter på apoteket, tror jeg, som du kan give ham på, når han er faldet i søvn. Det er ikke holdbart så længe endnu, men hvis du skynder dig at få købt nogle, så skulle du gerne få vendet han af med det, inden han selv kan pille vanterne af.

Kærligst
Sussie

Han er lige faldet i søvn, og smed et par tynde sokker på hans hænder

Så må vi se hvad han egentlig siger til det..

Takker

Anmeld

24. februar 2011

Vial

FrøkenHedegaard skriver:

HVAD SKAL JEG GØRE?

Krams Rikke

Jeg kunne have skrevet det indlæg!!

Er her til morgen blevet mødt at et blodbad i min søns seng. Jeg bliver så ked af det. Han har fået den dumme vane at kradse sig i nakken i sit storkebid.

Han har store sår og rifter. Jeg klipper negle hver dag! Ligner sgu næsten nedbidte negle. Bliver nødt til at finde en løsning på det. Han nægter at sove med vanter.. øv øv.

Bare lige en "du er ikke alene" kommentar.

Anmeld

24. februar 2011

samantha1986

FrøkenHedegaard skriver:

HVAD SKAL JEG GØRE?

Krams Rikke

Nu ved jeg godt det nok ikke lige er helt det samme. Men da min kæreste var baby og lille barn havde han meget slem eksem. og hans forældre gav ham sokker eller bomuldshandsker på for at han ikke kredsede sig selv til blods i løbet af natten.

Om det er synd synes jeg ikke hvis det hjælper den lille

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

KaMa skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg!!

Er her til morgen blevet mødt at et blodbad i min søns seng. Jeg bliver så ked af det. Han har fået den dumme vane at kradse sig i nakken i sit storkebid.

Han har store sår og rifter. Jeg klipper negle hver dag! Ligner sgu næsten nedbidte negle. Bliver nødt til at finde en løsning på det. Han nægter at sove med vanter.. øv øv.

Bare lige en "du er ikke alene" kommentar.

til dig, så er vi 2 med sådan et problem!!

AMEN, igår da jeg kom ind til ham kunne jeg godt se han havde været igang med at kradse sig i panden - men her til morgen   Han var fuldstændig blodet til i panden.. Også som du skrive, man bliver så SKIDE ked af det!! For det ser forfærdelig ud, og HVORFOR gør de det?

Felix har altid kradset sig selv i baghovedet, når han får flaske, men ikke noget der er kommet sår og rifte af! ENDNU da

Jeg er osse lidt spændt på, hvad han siger til at have sokker på hænderne!!!

Anmeld

24. februar 2011

Fru.Mäes <3

samantha1986 skriver:

Nu ved jeg godt det nok ikke lige er helt det samme. Men da min kæreste var baby og lille barn havde han meget slem eksem. og hans forældre gav ham sokker eller bomuldshandsker på for at han ikke kredsede sig selv til blods i løbet af natten.

Om det er synd synes jeg ikke hvis det hjælper den lille

Jeg tænker bare om det ikke bliver varmt i løbet af natten, at have vanter/sokker på hænderne?

Der er jo ikke andet end at forsøge sig frem - eller kan det være SP´en har en god ide når hun kommer igen

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

FrøkenHedegaard skriver:

HVAD SKAL JEG GØRE?

Krams Rikke

Frej har tendens til børneeksem og gør det samme. Jeg smører og smører og smører med fugtgivende creme (Aderma fra apoteket) og det hjælper en del.

Jeg synes måske du skal få tjekket ham ved lægen, det kan være han skal have noget hormoncreme til det. 

Det bliver særligt slemt når de har det varmt, og min SP sagde at uldhuer er NO GO da de kun gør det værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.