Vil ikke have sin mme (4 måneder gammel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Lisette 84

Ja det er rigtigt... Det kom jeg også lige til at tænke på....  Du skal huske at være opmærksom på at "sutterne" på flaskerne, har huller som er store nok...  Så vidt jeg husker, har de fleste mærker 3 forskellige slags suttehoveder.. nr. 1 er til de helt små, nr 2 til de større  som skal have mere mælk og kan spise det hurtigere, og nr 3 er til den flydende vælling som man jo blander ligesom almindelig MME men som er meget mere mættende og som tit er det som er i den sidste flaske inden sengetid.... 

Det er sådan jeg husker det.............

Jeg ved ikke rigtigt...  Jeg kan ikke komme med så mange gode råd, for jeg har ingen erfaring med at give grød så tidligt...  Mine drenge fik først  almindelig modermælk,så Mme og så mme og vælling i flaske inden sovetid, og først ved 6 mdr. begyndte de stille og roligt at få skemad... og det trivedes de med....

Håber at dette kunne hjælpe en lille smule...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

kamtok

Hvis du ikke har skiftet flaskesutter endnu, så gør det endelig.. Det er helt vildt så stor forskel det kan gøre.. Min dreng er lige over 4 måneder nu, og da vi skiftede til 3-huls sutterne begyndte han at tage 200 ml. pr. flaske ... Man kan også købe sutter til vælling, hvis du skal prøve at give det..

Vil derudover lige bakke op om at det er helt normalt (nu til dags) at starte med tynd grød og mos fra 4 måneders alderen..

Håber at din datter får appetitten igen snart

Anmeld

2. marts 2011

Misa

Det var modermælks erstatningen hun ikke kunne lide.. nu får hun hipp og spiser normalt igen

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

-Miras_Mor- skriver:

Det var modermælks erstatningen hun ikke kunne lide.. nu får hun hipp og spiser normalt igen

Sådan  Man har vel lov at være lidt kræsen

Anmeld

2. marts 2011

Mumto3

-Miras_Mor- skriver:

Ej hvor godt at du fandt forklaringen! Det var da dejligt nemt bare at skrifte mærket ud (og så ovenikøbet til noget økologisk)

Tillykke med at hun spiser godt igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.