Vil ikke have sin mme (4 måneder gammel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.210 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Misa

Please en eller anden hjæælp mig.. 

Min lille datter på 4 måneder vil ikke have sin mme.. hverken af kop eller flaske.. Hun har kun taget 100 gram på, på 1 måned.. Har væet til læge med hende men lægerne vil intet gøre før, hun har indsunket kinder og udstående øjne (lægevagtens ord) 

Jeg har snart prøvet ALT.. Enda kommet mos i hendes mme, for at gøre det sødere.  (hun får nan)

Hun får mos/grød 2-3 gange dagligt. ellers får jeg intet mad i hende.. (min sp sagde jeg skulle give hende det 2 gange dagligt)

Hun græder af sult og kan næsten ikke stoppe igen pga hun ikke får nok mad..

Hun får jo slet ikke de vitaminer osv hun skal have..

En eller anden hjææælp mig.. 

Ringer til min sp i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

2babygirls

-Miras_Mor- skriver:

Min lille datter på 4 måneder vil ikke have sin mme.. hverken af kop eller flaske.. Hun har kun taget 100 gram på, på 1 måned.. Har væet til læge med hende men lægerne vil intet gøre før, hun har indsunket kinder og udstående øjne (lægevagtens ord) 

Jeg har snart prøvet ALT.. Enda kommet mos i hendes mme, for at gøre det sødere.  (hun får nan)

Hun får mos/grød 2-3 gange dagligt. ellers får jeg intet mad i hende.. (min sp sagde jeg skulle give hende det 2 gange dagligt)

Ringer til min sp i dag

har du prøvet med en lille smule sukker i flasken???

Lyder da rigtig forfærdeligt med det lille pus!! Har selv en 4½mdrs baby som kun tager godt 100g på om ugen, så hun er også en lang tynd baby.

Anmeld

24. februar 2011

Misa

ja..  

Anmeld

24. februar 2011

Misa

slet ingen der kan hjælpe..

Anmeld

24. februar 2011

Bryndis

-Miras_Mor- skriver:

Ringer til min sp i dag

Har du prøvet en anden slags mme? Ved ikke om det ville hjælpe noget men jeg har tit hørt at der er forskel på nan og allomin. Eller måske skal hun have nan2 hvis det ikke er det hun allerede får. Det mætter noget mere en nan1.

Anmeld

24. februar 2011

lykkekevin

vi havde samme problem med hvors datter hun var så kun knap 3 mdr vi gav grød til hende  hvor vandet var af mme for hun fik lidt mere så vi lavet 100 ml mee og kom grød i det hun blev mere mæt men spist kun 3-4 gang i døgnet i dag er hun 18 mdr + dage og har en vægt på 9,5 kilo og 80 lang

så kender dit problem det kan også hjælpe at give lidt banan

ellers katofflemos med ekstre fedt og grønsager alt er mos

du kan bare skrive hvis du vil vide mere 

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

Lyder ikke godt... Måske får hun ondt i maven af NAN  ???   Jeg ved at man kan få noget særligt modermælks erstatning på apoteket som er til babyer med allergi... Denne allergi kan jo give sindsygt ondt i maven, og så er det jo klart at hun ikke vil have det...  Jeg synes måske det er lidt mærkeligt at hun allerede får mos.... Begge mine børn begyndte først med vælling da de var over 5 mdr.  

Jeg ved sørme ikke... Det er godt du kontakter sundhedsplejersken... hun SKAL jo begynde at tage mere på...

Held og lykke med det hele

Anmeld

24. februar 2011

Misa

Lisette 84 skriver:

Lyder ikke godt... Måske får hun ondt i maven af NAN  ???   Jeg ved at man kan få noget særligt modermælks erstatning på apoteket som er til babyer med allergi... Denne allergi kan jo give sindsygt ondt i maven, og så er det jo klart at hun ikke vil have det...  Jeg synes måske det er lidt mærkeligt at hun allerede får mos.... Begge mine børn begyndte først med vælling da de var over 5 mdr.  

Jeg ved sørme ikke... Det er godt du kontakter sundhedsplejersken... hun SKAL jo begynde at tage mere på...

det er spén der sagde jeg skulle starte pga hun ikke ville have mme..

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Lisette 84 skriver:

er det ikke meget almindeligt at begynde på grød/mos når de er 4mdr????

Det gjorde Felix

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

-Miras_Mor- skriver:

Ringer til min sp i dag

Det kan ikke være fordi mælken ikke løber hurtigt nok??
Da felix var omkring 4mdr skiftede jeg suttehoved på flaskerne, fordi han ikke ville spise og var møghysterisk...Hanvar SÅÅÅÅ sulten at han ikk kunne vente på det kom...
Kunne du ikk prøve at skrive hendes spisevaner/spisetilbud på en dag???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.