Mettemus skriver:
Hold da op det lyder som verdens værste underbo. Hvor er det ærgerligt at i er nødt til at flytte. Men rækkehus lyder også godt? Hvor og hvordan har i fundet det (hvis jeg må spørge)? Lad os håbe at det er løsningen. Hvor er det synd for den prinsesse og hendes søde forældre
Han er den værste! Vi har kun boet her lidt over et år og har været så glade for det, lige indtil han flyttede ind. Naboerne til begge sider har også små børn og er også så trætte af ham.
Vi har fundet rækkehuset på boligportalen, det er et nybyggerkvarter, hvor der allerede er en del huse + rækkehuse som er beboede hvor de så er ved at opføre nogle flere, hvor der så stadig er nogle få ledige.
Egentligt er de bygget til salg, men pga. tiderne har de valgt at leje dem ud med en begrænsning på 5 år, hvilket er perfekt for os, for så kan vi blive færdige med at læse, hvorefter vi nok gerne vil købe. Men det er i Mårslet, så 12 km fra Århus, men bybussen kører hver 30 minut og der er tog + vi har bil. Så, selvom vi elsker at bo i midtbyen, tror jeg også vi bliver glade for det her. Jeg glæder mig også til at få en lille have, hvor Emilie kan få sandkasse etc., og 114 kvm plads er bestemt også en fordel! Hvor er det i bor henne, også midtbyen, ikke?
Anmeld