Så slipper i ikke længere - billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Mettemus

piadas skriver:

Nååårh, hvor er han bare sød!

Og hold da op, hvor han bare ligner Jens, da han var lille! Da jeg så billedet, hvor han ligger svøbt i det blå håndklæde, tænkte jeg, at det er da totalt Jens, som jeg husker ham!!

Lige præcis! Han er bare så meget en lille mini Jens.

Synes stadig det er lidt sjovt at du har kendt ham som lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Fru Nielsen

Hvor er han en lille nuser en....

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Åh altså Mette, han er jo bare den skønneste lille knægt! Han kom da ikke andet end stjæle end hjerte, så det forstår jeg godt han gør. 

det er jeg også bange for. Netop derfor skal han bo hjemme til han er mindst 30, gå til ballet, samle på frimærker og han må kun have kærester som hans mor har valgt

Anmeld

23. februar 2011

LISBETH:-)

En rigtig hjerteknuser!! Lææker lille dreng du har!!!

Anmeld

23. februar 2011

Kløver

Mettemus skriver:

Hello ladies!

Det er ikke så tit jeg skriver i debatten længere, fordi tiden til det er så godt som forsvundet. I stedet er jeg fuldstændig opslugt af en lille fyr som fuldstændig har stjålet mit hjerte. Han er intet mindre end fantastisk og jeg knuselsker ham på en måde som er helt ny og vildere end noget jeg nogensinde har prøvet før.

Han er i dag 7 uger gammel og har siden han blev født taget 2,1 kg på og er vokset 6-7 cm. Han bliver mere og mere vågen og opmærksom. Det er fantastisk at følge hans udvikling fra dag til dag. Han er meget aktiv og kan fægte så vildt med arme og ben af bare begejstring, at jeg nærmest er forundret over, at han ikke letter. Fra at have smilet ubevidst i søvne stikker han os nu adskillige tandløse smil og endda små grin i løbet af dagen

Og så til billederne...

åh hvor er han da bare skøøøøøn

Anmeld

23. februar 2011

Mette.

Mettemus skriver:

det er jeg også bange for. Netop derfor skal han bo hjemme til han er mindst 30, gå til ballet, samle på frimærker og han må kun have kærester som hans mor har valgt

Jeg kan høre det er nogenlunde samme husregler som gør sig gældende herhjemme. Det er nu også godt nok at være lidt regelfast. 

- Og undskyld stavefejl før, måske jeg burde gå i seng efter forrige nats uroligheder, det kunne tyde på det er nødvendigt.

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Jeg kan høre det er nogenlunde samme husregler som gør sig gældende herhjemme. Det er nu også godt nok at være lidt regelfast. 

- Og undskyld stavefejl før, måske jeg burde gå i seng efter forrige nats uroligheder, det kunne tyde på det er nødvendigt.

Hov, jeg havde slet ikke fanget at i har haft nogle dårlige dage?

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

Maria. skriver:

Nårh en lækker lille fyr!!

Tak

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Årh Mette, han er bare en rundhovedet, lille lækkerhed er han!! 

Han er rigtig rundhovedet  Hans far var super tyk som lille, så jeg er lidt spændt på hvor det ender?

Anmeld

23. februar 2011

Mettemus

lillespurv20 skriver:

Hvor er han da bare en lækker trold

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.