lonemus skriver:Eva skriver:lonemus skriver:Eva skriver:lonemus skriver:
Tak for dit svar, søde Eva (L)
Nå ja, sådan har jeg da aldrig tænkt på det før, at han ikke skulle bryde sig om al opmærksomheden...han siger også hele tiden, at jeg er pæn nok som jeg er. MEN NEJ, jeg føler mig ikke pæn og dejlig, derfor vil jeg tabe de kilo for MIN skyld.
Hvorfor fanden er mænd så egoistiske >(
Nå, men jo, jeg har prøvet det en del gange, stramme mig op og sige NO WAY....men efter kort tid mister jeg gnisten igen.....hvad gjorde du for at holde fast? Syntes bare det er så urimeligt, for det kræver virkelig motivation at starte dette kæmpe projekt, og når man så ingen støtte kan hente hjemmefra, ja....så virker det hele bare håbløst......!
Lone
Jeg ved det faktisk ikke...jeg tror bare jeg fik nok og så var jeg virkelig fokuseret...tænkte over hvorfor det lige var jeg skulle spise netop det jeg var igang med...for tit er det jo bare kedsomhed eller vane der gør det...eller træthed. Jo mere træt jo nemmere tager du på.
Jeg tror altså godt det kan være den der med at de kære mænd er bange for hvad der sker når kæresten pludselig er en lille lækker sag, som andre mænd også kikker efter...(C)
Knus..
Lykkes det dig så at tabe dig/komme igang, mens du stadig boede sammen med din x??
Shit, jamen jeg har jo ikke sovet en hel nat i 2½ år....tror jeg er blevet kronisk træt.....så bliver det svært at komme i gang.....men nej, det skal jeg sgu......jeg bliver nødt til det.
Lone
Jo, det gjorde jeg da...endda to gange.:)
Første gang da jeg havde født nummer to...jeg vejede da han var ½ år små 90 kg og så gik jeg ellers igang og tabte mig ned til 59 kg.
Så gik der to år og jeg blev gravid med Konrad og tabte mig til 63 kg, blev alene og tager SÅ NEMT PÅ, HADER DET...men har nu tabt mig til 62kg.
Så DU KAN og også godt, når jeg kunne!:)
Knus..
Det er f....... flot klaret :)
Men syntes du ikke det til tider var enormt deprimerende, at din mand ikke støttede dig? Det var jo en beslutning du havde truffet, som var vigtig for DIT liv? Jeg føler bare ikke min mand respekterer, at lige dette her er altså meget vigtigt for mig.
Hvad sagde din mand så, da du tabte det? - eller bemærkede han det dårlig nok!?!!!???
Lone
Tja, tjo....det var det vel, men det var måske bare endnu en dråbe som fik det berømte bæger til at flyde over.
Jo, han bemærkede det, men da jeg havde tabt det jeg skulle da syntes han jeg var for tynd, at jeg fik flere rynker og så ældre ud osv osv...men jeg havde det bare så godt og det var måske svært.
Tror rigtig mange tykke mennesker har det meget skidt med det og derfor sætter nogle ubevidste hæmninger for sig selv...lidt en følelse af ikke at være godt nok...og så har man måske endnu mere eller på en anden måde brug for sin mand...når så man taber sig og selvtilliden stiger, så tror jeg bare det forrykker noget i forholdet...ved ikke om det jeg skriver giver nogen mening???(?)(?)
Knus..Og tak..(L) er også glad for den slanke udgave af Eva..
Anmeld