Støtter jeres mænd jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

lonemus

Jeg vil jo så forfærdelig gerne tabe mig, men har bare så svært ved det - det er jo svært at komme i gang, men jeg syntes bare det er endnu sværere, fordi min mand absolut ikke støtter mig i projektet.
Gør jeres det? - hvis ikke, hvordan pokker kommer I så igang?

Min mand er alm af bygning, har en sød tand, men har et virkelig god forbrænding, så han behøver ikke passe på. Skulle der endelig komme et par kilo på, løber han bare hver 2. dag i et par uger også er han tilbage igen. Vildt uretfærdigt >(

Nå, men jeg har bare svært ved at komme i gang, finde motivationen 100%, når jeg hver 2. dag bliver spurgt: "skal vi have pizza i dag" osv.
Hvordan gør I andre? Er det urimeligt af mig, at forvente han støtter mig? Jeg mener bare, jeg støtter ham i hans depression osv., derfor forventer jeg også han støtter mig. Det skal lige nævnes, at han heller ikke støttede mig i det før hans depression.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg vil jo så forfærdelig gerne tabe mig, men har bare så svært ved det - det er jo svært at komme i gang, men jeg syntes bare det er endnu sværere, fordi min mand absolut ikke støtter mig i projektet.
Gør jeres det? - hvis ikke, hvordan pokker kommer I så igang?

Min mand er alm af bygning, har en sød tand, men har et virkelig god forbrænding, så han behøver ikke passe på. Skulle der endelig komme et par kilo på, løber han bare hver 2. dag i et par uger også er han tilbage igen. Vildt uretfærdigt >(

Nå, men jeg har bare svært ved at komme i gang, finde motivationen 100%, når jeg hver 2. dag bliver spurgt: "skal vi have pizza i dag" osv.
Hvordan gør I andre? Er det urimeligt af mig, at forvente han støtter mig? Jeg mener bare, jeg støtter ham i hans depression osv., derfor forventer jeg også han støtter mig. Det skal lige nævnes, at han heller ikke støttede mig i det før hans depression.

Lone

Min x var på samme måde og han kunne bare spise og spise...oveni det så syntes han jeg var fin som jeg var.....måske også en angst for at miste hvis kvinden bliver slank og flot og får en masse anden opmærksomhed pga øget selvværd. Sådan tror jeg faktisk mange mænd har det...

Jeg blev bare mere stædig og tænkte at jeg SGU FANDEN nok skulle gøre det selv så...kunne du ikke prøve at gøre det samme??

Knus Eva..

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Tak for dit svar, søde Eva (L)

Nå ja, sådan har jeg da aldrig tænkt på det før, at han ikke skulle bryde sig om al opmærksomheden...han siger også hele tiden, at jeg er pæn nok som jeg er. MEN NEJ, jeg føler mig ikke pæn og dejlig, derfor vil jeg tabe de kilo for MIN skyld.
Hvorfor fanden er mænd så egoistiske >(

Nå, men jo, jeg har prøvet det en del gange, stramme mig op og sige NO WAY....men efter kort tid mister jeg gnisten igen.....hvad gjorde du for at holde fast? Syntes bare det er så urimeligt, for det kræver virkelig motivation at starte dette kæmpe projekt, og når man så ingen støtte kan hente hjemmefra, ja....så virker det hele bare håbløst......!

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Min mand støtter mig, men ihhh det er så svært med den kur... Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

Kunne din mand så ikke lige tage en alvorlig samtale med min mand ?? ;)

Jamen har du svært ved at holde pointene eller er det svært at starte? Jeg kan slet ikke komme igang.......!!!!

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Nå ja, sådan har jeg da aldrig tænkt på det før, at han ikke skulle bryde sig om al opmærksomheden...han siger også hele tiden, at jeg er pæn nok som jeg er. MEN NEJ, jeg føler mig ikke pæn og dejlig, derfor vil jeg tabe de kilo for MIN skyld.

Nå, men jo, jeg har prøvet det en del gange, stramme mig op og sige NO WAY....men efter kort tid mister jeg gnisten igen.....hvad gjorde du for at holde fast? Syntes bare det er så urimeligt, for det kræver virkelig motivation at starte dette kæmpe projekt, og når man så ingen støtte kan hente hjemmefra, ja....så virker det hele bare håbløst......!

Lone

Jeg ved det faktisk ikke...jeg tror bare jeg fik nok og så var jeg virkelig fokuseret...tænkte over hvorfor det lige var jeg skulle spise netop det jeg var igang med...for tit er det jo bare kedsomhed eller vane der gør det...eller træthed. Jo mere træt jo nemmere tager du på.

Jeg tror altså godt det kan være den der med at de kære mænd er bange for hvad der sker når kæresten pludselig er en lille lækker sag, som andre mænd også kikker efter...(C)

Knus..

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

twinboys skriver:

Kunne din mand så ikke lige tage en alvorlig samtale med min mand ?? ;)

Jamen har du svært ved at holde pointene eller er det svært at starte? Jeg kan slet ikke komme igang.......!!!!

Lone

Øhhh skriver med lille...... kan bare slet ikke komme igang pt.....

Men imorgen så må jeg stramme baller...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hvis det er en kur i er på, så er det DER fejlen er...vægttab og varigt tab tror jeg på skal ske ved ændring af kost og tankegang og ikke bare som en kur i en periode...
Knus..

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

lonemus skriver:

Lone

Jeg ved det faktisk ikke...jeg tror bare jeg fik nok og så var jeg virkelig fokuseret...tænkte over hvorfor det lige var jeg skulle spise netop det jeg var igang med...for tit er det jo bare kedsomhed eller vane der gør det...eller træthed. Jo mere træt jo nemmere tager du på.

Jeg tror altså godt det kan være den der med at de kære mænd er bange for hvad der sker når kæresten pludselig er en lille lækker sag, som andre mænd også kikker efter...(C)

Knus..

Lykkes det dig så at tabe dig/komme igang, mens du stadig boede sammen med din x??

Shit, jamen jeg har jo ikke sovet en hel nat i 2½ år....tror jeg er blevet kronisk træt.....så bliver det svært at komme i gang.....men nej, det skal jeg sgu......jeg bliver nødt til det.

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

twinboys skriver:

Hvis det er en kur i er på, så er det DER fejlen er...vægttab og varigt tab tror jeg på skal ske ved ændring af kost og tankegang og ikke bare som en kur i en periode...
Knus..

Weight watchers er ikke en kur, men en kostomlægning - man bliver aldrig færdig. Man tæller bare points, således man ikke overskrider kalorieindtaget. Man kan tjene ekstra points ved motion og alt mad er tilladt, blot i små mængder.

Det er det mest fornuftige program jeg nogensinde har oplevet, det er også meget nemt at følge, mit problem er bare lige at passere startskuddet :(

Jeg vil gerne følge det, fordi jeg kan bare ikke selv, altså uden noget at støtte mig til...det må jeg desværre erkende!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.