Gummistøvlegenbrug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

linemus

Ville I genbruge gummistøvler fra f.eks. større søskende til jeres børn?

Med sko vil jeg ikke, men er i tvivl om det er okay med gummistøvler - de er jo ikke brugt så meget og er mere stive/gummiet, så de måske ikke tager form af foden på samme måde som sko. Eller hvad?

Og hvad gør I egentlig med brugte, for små sko? Smider dem ud? Eller vil de gerne have dem i de der genbrugscontainere? Jeg tænker bare, at der er nogen, der ikke har råd til nye sko, og så må brugte sko vel være bedre end ingen sko.

Knus Line - der lige har ryddet op i bunden af skabet i entreen og fundet 7 par sko af Sebastians, som han ikke kan passe mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Rasmine

Aner ik med gummistøvlerne, Mille's brugte er givet til børnehaven, som tager imod med kyshånd.

Anmeld

2. oktober 2008

Mary

Aner faktisk ikke om det er fint nok at genbruge gummistøvler (?) Kan godt følge dine tanker, men jeg har ikke selv gjort det.

Pigernes sko der er blevet for små har jeg smidt i en tøjcontainer, fordi jeg tænker som dig, at der sikkert er nogle derude der gerne vil have brugte sko, og den anden årsag er at det kniber for os at få plads i skraldespanden, haha. Aj, selvfølgelig er det ikke derfor, men det er bare en bonus :$

Anmeld

2. oktober 2008

Grynt

Jeg ville uden tvivl genbruge gummistøvler!!! Den former sig jo ikke efter foden gennem længre tids brug (bruger dem jo normalt kun når det regner, ik ;)) Derfor gør det slet ikke noget at bruge og genbruge gummistøvler igen og igen

Håber det gav mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.