Mig med mave kan stadig hygge!
Jeg har SLET ikke TID til at blive mor lige nu, pga. alt det råhygge jeg skal nå herhjemme! 
Vi ved ikke helt hvornår nr. 2 "passer ind" her - forstået på den måde, at jeg VIL være færdig med min uddannelse, Jørn VIL have vi har hus og VI (øhh... jeg?) VIL giftes inden nummer to... 
Min udd. er færdig i sommeren 13, og der håber jeg på et bryllup også - vores 5 årsdag falder nemlig en lørdag, og så skal den stakkels mand ikke til at lære endnu en dato
Vi har forhåbninger om at købe hus i løbet af det næste 1½-2 år, men om de holder stik er lidt svært at spå om lige nu...
Desuden vil jeg gerne have 3-3½ år mellem ungerne, i det omfang jeg selv kan være medbestemmende. Det har jeg altid gerne villet, og efter jeg er begyndt at læse til pædagog kan jeg også argumentere pædagogisk for det (dermed ikke sagt børn tager skade af mindre mellemrum - PÅ INGEN MÅDE! Søskende er en gave, altid!) Da den her graviditet har været så rådden som den har, ville jeg slet ikke magte at have en der hverken kan tale, gå, er renlig eller noget som helst, når jeg skal være gravid igen. Godt nok kan jeg ikke forlange at en 3 årig er renlig, af med sutten, sprogligt fantastisk osv., men de kan trods alt mere end en 1½ årig 
Inden vi startede projekt baby tog jeg p-piller. Det havde jeg gjort i ca. 8 år. Jeg stoppede i januar 2010 - der var ikke flere på recepten, og det var mit "wake-up-call" til Jørn om, at NU ville jeg have børn, ville han ikke hed det kondom. Min menstruation kom som på klokkeslæt, præcis som inden jeg begyndte på p-pillerne. Dog var jeg vældig overrasket over, hvor meget jeg pludselig kunne mærke min krop... Især omkring ægløsning - altså jeg var overrasket over den mængde hormon jeg trods alt måtte have fået.
I slut marts - efter 2 almindelige menstruationer - smed vi så kondomet, og d. 11. juli testede jeg positiv. Så 3 måneders forsøg + 2 måneders "afgiftning". Men da min cyklus var regelmæssig så hurtigt, tror jeg også det kunne være lykkedes hurtigere, hvis vi havde smidt kondomet - eller helt undladt det - tidligere.
Når jeg har født, og fået grønt lys af lægen til p-piller trods amning, så vil jeg have det igen. Jeg har gode erfaringer med dem, og de mindsker mine menstruationssmerter SÅ meget, og det vil jeg ikke undvære mod at tage heftige smertestillende piller 2-3 dage om måneden.
Ih, sikke en smøre, men det var altså lige mine tanker omkring det! Dejligt at Johannes er en engel og bare sover i dag! 
Skal vi ikke snart se et par nye billeder?