Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Haha, ja, det er det bestemt.. Emilie er præcis lige så god. Idag tog hun en hel skive bondebrød med smøreost og smurte det op i håret (jeg opdagede ikke hun havde snuppet tallerknen med brødet på, inden "skaden" var sket.)
Haha, ja, det er det bestemt.. Emilie er præcis lige så god. Idag tog hun en hel skive bondebrød med smøreost og smurte det op i håret (jeg opdagede ikke hun havde snuppet tallerknen med brødet på, inden "skaden" var sket.)
skøøøønt man tænker lig "for h..... da os" men så smiler man bare bagefter, de er så dejlige <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Hold op en lækkermås
Hold op en lækkermås
tak skal du have og i lige måde, dejligt profilbillede
FNIS Hvor er hun bare blevet en skøn stor tøs!
Og forældrene kan også flotte sig på billeder hva Bare det var mig der havde så smukke behårede ben LOL!
Hun er jo bare SKJØØØØN! Men det er hun nu altid i svigermors øjne
BlyViol skriver: tak skal du have og i lige måde, dejligt profilbillede
Mange tak
Hold da op hvor bliver hun stor
Sikke meget der er sket siden sidst.
Hvor er hun altså bare dejlig. SKØNNE billeder der hvor hun sviner med maden.
Drømmer skriver: Hold da op hvor bliver hun stor Sikke meget der er sket siden sidst. Hvor er hun altså bare dejlig. SKØNNE billeder der hvor hun sviner med maden.
taak ja det går jo bare alt alt for stærkt.. hvornår kommer der billeder af marcus igen???
Nåååårh, hvor er hun sød .
Hvor er hun skøn Mitzie En rigtig glad lille én
Hahaha jeg skulle lige til at skrive at hvor er jeg glad for at det billede hvor hun står under jesper ikke er taget lidt længere oppe...
Men for dælem hvor er hun en lækker krudtugle....
Ps: Du lignede en der frøs idag!
MariaJ skriver: Nåååårh, hvor er hun sød .
tark
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128