Alberte 9 mdr :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Vidunderligeunger

så er det på fredag vores dejlige datter bliver 9 mdr og nu er det vidst på tide mid billedspam til jer alle derude

Hun eeelsker musik og rocker meget med på alt mulig, "penelope" tegnefilm hviner hun af som en anden sirene<3 og så vil hun bare gå gå gå gå og gå.. hele tiden... Vi laver stort set ikke andet end at holde hende i hænderne, så hun kan gå rundt over det hele, det er uper hyggeligt, men har resulteret i en øm ryg hos både Jesper og mig.... 

d. 9.3.11 skal hun starte dagpleje, og hende vi har fået virker rigtig sød, så det er dejligt...
Hun spiser hvad vi spiser og leger med maden så meget hun orker. Herhjemme har vi ingen regler for hvor meget det må svine, bare det bliver ryddet op igen (ikke som i DUM )
hun er blevet rigtig dygtig til selv at samle madderne op med pincetgrebet, så det er deeejlig..
Mht at kravle tror jeg ikke det har fanget hende endnu, men hun kan da nå det lidt endnu... hvis ikke hun går først? 

Hun er bare skøøøøøøøøøn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Vidunderligeunger

ja og "nøgenbilleder" af mig og jesper oven i hatten ikke dårligt hehe

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

Hold op hvor er hun bare dejlig 

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Hold op hvor er hun bare dejlig 

taak  

Anmeld

23. februar 2011

Mette.

Hun er da bare en lille lækker trold.  - og hvor er hun dygtig til at svine med maden. 

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Hun er da bare en lille lækker trold.  - og hvor er hun dygtig til at svine med maden. 

haha ja, total dygtig men det er vel sådan de lærer det. De første mange gange sad jeg på hænderne

Anmeld

23. februar 2011

Koen.

Hvor er hun dejlig

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

lillespurv20 skriver:

Hvor er hun dejlig

tak

Anmeld

23. februar 2011

Mette.

BlyViol skriver:

haha ja, total dygtig men det er vel sådan de lærer det. De første mange gange sad jeg på hænderne

Haha, ja, det er det bestemt.. Emilie er præcis lige så god. Idag tog hun en hel skive bondebrød med smøreost og smurte det op i håret (jeg opdagede ikke hun havde snuppet tallerknen med brødet på, inden "skaden" var sket.)

Anmeld

23. februar 2011

Loa

Hold op en lækkermås 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.