der ramte den mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Gulp! Jeg har været klar til toeren i nogle måneder...
Og jeg har savnet følelsen af at være gravid endnu længere... *tsk*

Hvor er det vildt, at I allerede er klar til nummer 2. Jeg går og frygter, at jeg aldrig bliver klar. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle være gravid igen - det gider jeg bare ikke, for slet ikke at snakke om alt det der baby-halløj igen med amning, vågen om natten osv, nej tak. Det er så rart nu, hvor Dicte kan en masse selv, og jeg kan have lidt tid til mig selv. Jeg har bare slet ikke lyst endnu, og er faktisk lidt bange for, at mit behov for børn er stillet, for jeg vil jo gerne, at Dicte skal have nogle søskende, så jeg håber, at det kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

<3

Caroline86 skriver:

er glad for at høre det ikke bare er mig hæhæhæ

Men så er det heldigt der er forskellige faktorer der gør jeg ikke behøver spekulere mere over det Det er slet ikke realistisk med en mere endnu...

Også her. Vi har hele tiden sagt en 4-5år mellem Tjalfe og en evt. lillesøster/bror så vi har et års tid at løbe på endnu

Men jo... Følte mig lidt til grin over at mine æggestokke ville igen. Og da min kæreste så sagde ja til forslaget holdt de en lille fest nede i maven

Sådan nogle tøzar!

Anmeld

23. februar 2011

Sees

Caroline86 skriver:

årh, tak  smukke!

meeeen... føler mig nu ret sikker på at Daniel ville stikke af før jeg overhovedet havde sagt sætningen færdig hahaha!

Det passer bare SLET ikke ind i vores liv lige nu, så jeg må nok bare lære at leve med skruk-heden (igen) Men så er der jo også bare så meget mere at glæde sig til hahaha

Jeg har været skruk siden Emil var ½år gammel, og jeg har absolut ingen udsigt til at få flere børn, så jeg vælger bare at være ekstra glad på jeres vegne istedet for

Anmeld

23. februar 2011

Enayia

Caroline86 skriver:

BUM

Så sidder man her i sofaen og sumper, vilde mens-smerter, æder is og ser tv.. og pludselig, som et lyn fra en skyfri himmel kom den... BANG... følelsen... JEG VIL VÆRE GRAVID IGEN!

Det kan godt være følelsen går over igen, men det er første gang siden vi har fået Laura at jeg har tænkt "nu er jeg klar til 2'eren"..

Tør næsten ikke fortælle det til Daniel hahahaha

nå... ville intet.. blot måbe

Hahaha den kom pludseligt!  Sidder og små griner lidt for mig selv ! Ja så må vi se hvor længe du kan gå

Krammer!

Anmeld

27. februar 2011

Ranarupta

Dictes mor skriver:

Hvor er det vildt, at I allerede er klar til nummer 2. Jeg går og frygter, at jeg aldrig bliver klar. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle være gravid igen - det gider jeg bare ikke, for slet ikke at snakke om alt det der baby-halløj igen med amning, vågen om natten osv, nej tak. Det er så rart nu, hvor Dicte kan en masse selv, og jeg kan have lidt tid til mig selv. Jeg har bare slet ikke lyst endnu, og er faktisk lidt bange for, at mit behov for børn er stillet, for jeg vil jo gerne, at Dicte skal have nogle søskende, så jeg håber, at det kommer.

Vi er desværre heller ikke klar, men jeg er...

Jeg er heller ikke sindssygt vild efter det der hejs med natteroderi, men jeg vil så gerne have, at Albert får søskende, der ikke bliver mere end 2-3 år yngre end ham selv.
MEN sådan som mit sind tér sig pt. så vil det ikke være fair over for nogle parter. For jeg ville med garanti blive endnu mere presset...
Desuden synes jeg også, at det er vigtigt, at Albert får lov til at være lille og ikke pludselig og pr. automatik bliver den store.

Tror du ikke, at det nok skal komme? Om ikke andet kan det jo bliver efternøler(e)...
Jeg er hhv. 9, 12 og 17 år ældre end mine søstre. Og vi bruger hinanden meget.

Anmeld

27. februar 2011

Caroline86

Ranarupta skriver:

Vi er desværre heller ikke klar, men jeg er...

Jeg er heller ikke sindssygt vild efter det der hejs med natteroderi, men jeg vil så gerne have, at Albert får søskende, der ikke bliver mere end 2-3 år yngre end ham selv.
MEN sådan som mit sind tér sig pt. så vil det ikke være fair over for nogle parter. For jeg ville med garanti blive endnu mere presset...
Desuden synes jeg også, at det er vigtigt, at Albert får lov til at være lille og ikke pludselig og pr. automatik bliver den store.

Tror du ikke, at det nok skal komme? Om ikke andet kan det jo bliver efternøler(e)...
Jeg er hhv. 9, 12 og 17 år ældre end mine søstre. Og vi bruger hinanden meget.

ork der bliver vist ingen efternølere vi taler om 3 år, måske, så det er slet ikke så slemt som jeg måske får det til at lyde.. hihi!

jeg har det ligesom dig at jeg er ikke klar til at Laura ikke skal være den lille mere.. hun er stadig min lille baby og det skal hun altså blive ved med lidt endnu.. men kroppen.. den er klar til hele baladen én gang til haha!

Åha, det er ikke nemt at være kvinde (i den fødedygtige alder)

Anmeld

27. februar 2011

Corn

Caroline86 skriver:

BUM

Så sidder man her i sofaen og sumper, vilde mens-smerter, æder is og ser tv.. og pludselig, som et lyn fra en skyfri himmel kom den... BANG... følelsen... JEG VIL VÆRE GRAVID IGEN!

Det kan godt være følelsen går over igen, men det er første gang siden vi har fået Laura at jeg har tænkt "nu er jeg klar til 2'eren"..

Tør næsten ikke fortælle det til Daniel hahahaha

nå... ville intet.. blot måbe

Sådan har vi også planlagt vores de efterfølgende... Sådan lidt - nu er jeg klar, hvad med dig? Joeh, det er da en god ide, okay så....

Anmeld

27. februar 2011

Ranarupta

Caroline86 skriver:

ork der bliver vist ingen efternølere vi taler om 3 år, måske, så det er slet ikke så slemt som jeg måske får det til at lyde.. hihi!

jeg har det ligesom dig at jeg er ikke klar til at Laura ikke skal være den lille mere.. hun er stadig min lille baby og det skal hun altså blive ved med lidt endnu.. men kroppen.. den er klar til hele baladen én gang til haha!

Åha, det er ikke nemt at være kvinde (i den fødedygtige alder)

Hæ, vi er nogle kønne nogle...
Vi vil have det hele og alligevel ikke

Anmeld

27. februar 2011

Caroline86

Ranarupta skriver:

Hæ, vi er nogle kønne nogle...
Vi vil have det hele og alligevel ikke

og yes, dear!

Not easy De stakkels mænner Jeg fortalte det lige henkastet til Daniel forleden da han masserede min stakkels smadrede nakke og han blev HELT stiv i kroppen haha... sådan helt.. "det mener du ikke, vel!?"-agtig

så kunne jeg jo så fortælle ham at jeg ingen intentioner har om at det skal være nu, men at jeg da bare lige mente han skulle vide at jeg er baby-pat igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.