Dictes mor skriver:
Hvor er det vildt, at I allerede er klar til nummer 2. Jeg går og frygter, at jeg aldrig bliver klar. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle være gravid igen - det gider jeg bare ikke, for slet ikke at snakke om alt det der baby-halløj igen med amning, vågen om natten osv, nej tak. Det er så rart nu, hvor Dicte kan en masse selv, og jeg kan have lidt tid til mig selv. Jeg har bare slet ikke lyst endnu, og er faktisk lidt bange for, at mit behov for børn er stillet, for jeg vil jo gerne, at Dicte skal have nogle søskende, så jeg håber, at det kommer.
Vi er desværre heller ikke klar, men jeg er...

Jeg er heller ikke sindssygt vild efter det der hejs med natteroderi, men jeg vil så gerne have, at Albert får søskende, der ikke bliver mere end 2-3 år yngre end ham selv.
MEN sådan som mit sind tér sig pt. så vil det ikke være fair over for nogle parter. For jeg ville med garanti blive endnu mere presset...
Desuden synes jeg også, at det er vigtigt, at Albert får lov til at være lille og ikke pludselig og pr. automatik bliver den store.
Tror du ikke, at det nok skal komme? Om ikke andet kan det jo bliver efternøler(e)...

Jeg er hhv. 9, 12 og 17 år ældre end mine søstre. Og vi bruger hinanden meget.
Anmeld