der ramte den mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

mariamiss6

Caroline86 skriver:

BUM

Så sidder man her i sofaen og sumper, vilde mens-smerter, æder is og ser tv.. og pludselig, som et lyn fra en skyfri himmel kom den... BANG... følelsen... JEG VIL VÆRE GRAVID IGEN!

Det kan godt være følelsen går over igen, men det er første gang siden vi har fået Laura at jeg har tænkt "nu er jeg klar til 2'eren"..

Tør næsten ikke fortælle det til Daniel hahahaha

nå... ville intet.. blot måbe

Gu ville du så noget.... Du ville være fri for bleen i trussen

Det er ikke engang fordi du overhovedet kan lide børn, du vil bare gerne slippe for at gå med pigebleer

Hehe, åh jeg kender det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Caroline86

mariamiss6 skriver:

Gu ville du så noget.... Du ville være fri for bleen i trussen

Det er ikke engang fordi du overhovedet kan lide børn, du vil bare gerne slippe for at gå med pigebleer

Hehe, åh jeg kender det

ja, det er da det!

Jeg hader jo faktisk børn og vil slet ikke have flere

hahaha

Anmeld

23. februar 2011

Ranarupta

Caroline86 skriver:

BUM

Så sidder man her i sofaen og sumper, vilde mens-smerter, æder is og ser tv.. og pludselig, som et lyn fra en skyfri himmel kom den... BANG... følelsen... JEG VIL VÆRE GRAVID IGEN!

Det kan godt være følelsen går over igen, men det er første gang siden vi har fået Laura at jeg har tænkt "nu er jeg klar til 2'eren"..

Gulp! Jeg har været klar til toeren i nogle måneder...
Og jeg har savnet følelsen af at være gravid endnu længere... *tsk*

Anmeld

23. februar 2011

Sees

Jeg er SÅ sikker på at Daniel er klar til nr. 2 - I laver jo så fantastisk lækre børn jer to!

1 - 2 - 3 - KOM IGANG!!

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

Ranarupta skriver:

Gulp! Jeg har været klar til toeren i nogle måneder...
Og jeg har savnet følelsen af at være gravid endnu længere... *tsk*

ja, det der med at savne at være gravid har jeg nu også haft siden Laura kom ud

meeen... havde sgu ikke troet jeg ligefrem ville blive skruk allerede nu!

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

Sees. skriver:

Jeg er SÅ sikker på at Daniel er klar til nr. 2 - I laver jo så fantastisk lækre børn jer to!

1 - 2 - 3 - KOM IGANG!!

årh, tak  smukke!

meeeen... føler mig nu ret sikker på at Daniel ville stikke af før jeg overhovedet havde sagt sætningen færdig hahaha!

Det passer bare SLET ikke ind i vores liv lige nu, så jeg må nok bare lære at leve med skruk-heden (igen) Men så er der jo også bare så meget mere at glæde sig til hahaha

Anmeld

23. februar 2011

<3

Caroline86 skriver:

BUM

Ja know the feeling! Ret så skræmmende

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Ja know the feeling! Ret så skræmmende

HELT vildt...

Og så kom det bare drønende på den måde... troede måske jeg ville få en lidt blid overgang men narj narj! Lige på og hårdt

Anmeld

23. februar 2011

<3

Caroline86 skriver:

HELT vildt...

Og så kom det bare drønende på den måde... troede måske jeg ville få en lidt blid overgang men narj narj! Lige på og hårdt

Ja den biologi er en MF uden lige Kender det selv, gik fra at sige aldrig!!! pga. en megahård graviditet til at se mig selv med Tjalfe og en lillebror/søster uden overgang! Meget mærkeligt

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Ja den biologi er en MF uden lige Kender det selv, gik fra at sige aldrig!!! pga. en megahård graviditet til at se mig selv med Tjalfe og en lillebror/søster uden overgang! Meget mærkeligt

er glad for at høre det ikke bare er mig hæhæhæ

Men så er det heldigt der er forskellige faktorer der gør jeg ikke behøver spekulere mere over det Det er slet ikke realistisk med en mere endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.