Sjov tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Pullemulle

Bambii skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg 8+1

for mig

Har du ikke fået din mens? Har du testet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Bambii

Pullemulle skriver:

Har du ikke fået din mens? Har du testet?

Nej, har jeg ikke..

Jeg testede sidst da jeg var gået 2 dage over og har ikke testet siden.. Men har heller ikke haft rigtig noget symptomer for at jeg skulle være gravid udover at jeg tisser meget og er begyndt at spise mere for jeg er mere sulten end normalt.. Men tror desværre ikke det har noget på sig

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Bambii skriver:

Nej, har jeg ikke..

Jeg testede sidst da jeg var gået 2 dage over og har ikke testet siden.. Men har heller ikke haft rigtig noget symptomer for at jeg skulle være gravid udover at jeg tisser meget og er begyndt at spise mere for jeg er mere sulten end normalt.. Men tror desværre ikke det har noget på sig

Men hvis du ikke har fået din mens så synes jeg du skal prøve at teste. Det kan jo være? Ellers kan du tage til lægen og få det tjekket.

Anmeld

23. februar 2011

Bambii

Pullemulle skriver:

Men hvis du ikke har fået din mens så synes jeg du skal prøve at teste. Det kan jo være? Ellers kan du tage til lægen og få det tjekket.

Ja, jeg tester her om en uges tid, så er det nemlig 2 mens. jeg er sprunget over hvis jeg ikke får det

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Bambii skriver:

Ja, jeg tester her om en uges tid, så er det nemlig 2 mens. jeg er sprunget over hvis jeg ikke får det

Okay, for det kan jo sagtens være når du jo ikke har fået den

Anmeld

23. februar 2011

<3

hæhæ tjekkede for min søns data og den tog en dag fejl. Vi sexede d.21.02 og Libero sagde d.20 Og før det havde vi sex valentins dag.

Jeg testede svagt positiv d.5/3 - men tænkte ikke mere over det for havde glemt at tjekke indenfor tiden og vidste derfor ikke om det var indenfor tiden og en bragende positiv d. 17/3... Men var jo slet ikke i tvivl om at jeg var gravid!

Og i dag har jeg den skønneste dreng

*lykkesuk*

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Kirle skriver:

hæhæ tjekkede for min søns data og den tog en dag fejl. Vi sexede d.21.02 og Libero sagde d.20 Og før det havde vi sex valentins dag.

Jeg testede svagt positiv d.5/3 - men tænkte ikke mere over det for havde glemt at tjekke indenfor tiden og vidste derfor ikke om det var indenfor tiden og en bragende positiv d. 17/3... Men var jo slet ikke i tvivl om at jeg var gravid!

Og i dag har jeg den skønneste dreng

*lykkesuk*

Okay den kan jo tage fejl Her er det nok lidt svært at hvinde ud af hvis det ikke passer, for vi sexede nok 5-6 dage i træk

Anmeld

23. februar 2011

<3

Pullemulle skriver:

Okay den kan jo tage fejl Her er det nok lidt svært at hvinde ud af hvis det ikke passer, for vi sexede nok 5-6 dage i træk

Tror det også kommer an på hvornår man har ægløsning eller hvor lang ens cyklus er

Og ja hvis man sexer 5-6 gange i træk så er det svært! LOL

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Kirle skriver:

Tror det også kommer an på hvornår man har ægløsning eller hvor lang ens cyklus er

Og ja hvis man sexer 5-6 gange i træk så er det svært! LOL

Det er lige det! Og når jeg ikke kan mærke at jeg har ægløsning og heller ikke tester, så er det svært!

Anmeld

8. marts 2011

-Sigrid-

Hvis den passer på mig, så siger den vores årsdag  Hvilket jeg syntes ville være tilpas romantisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.