Sjov tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Pullemulle

Jeg sad og kiggede lidt inde på libero.dk og kunne ikke lade være med at tjekke "hvis jeg nu var blevet gravid, hvor langt ville jeg så være henne?". Jeg udfyldte felterne, og resultatet kom frem. Ikke nok med det, så står der også hvornår baby så ville være blevet lavet. 14.02.11, dvs på valentinsdag hvor mig og kæresten var i Paris Sjov tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Sofia

Krydser fingre for den er der

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Sofia skriver:

Krydser fingre for den er der

Håber jeg godt nok også Og det kunne da også være ret fedt hvis baby blev lavet i Paris på valentinsdag

Anmeld

23. februar 2011

Disa

Jeg havde test dag på valentinsdag og den var dejlig positiv, synes ikke det kunne være en bedre gave at give på valentinsdag. 

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

DET ER JO SÅÅÅÅ HYGGELIGT!!!

Håber den er der.

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Disa skriver:

Jeg havde test dag på valentinsdag og den var dejlig positiv, synes ikke det kunne være en bedre gave at give på valentinsdag. 

Årh hvor er det dog dejligt! Tillykke

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

sarahb skriver:

DET ER JO SÅÅÅÅ HYGGELIGT!!!

Håber den er der.

Iih tak, det håber jeg virkelig også

Anmeld

23. februar 2011

Bambii

Pullemulle skriver:

Jeg sad og kiggede lidt inde på libero.dk og kunne ikke lade være med at tjekke "hvis jeg nu var blevet gravid, hvor langt ville jeg så være henne?". Jeg udfyldte felterne, og resultatet kom frem. Ikke nok med det, så står der også hvornår baby så ville være blevet lavet. 14.02.11, dvs på valentinsdag hvor mig og kæresten var i Paris Sjov tanke

Hvor finder du det ? Er inde på hjemmesiden, og har kigget lidt rundt, men kan ikke finde det?

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Bambii skriver:

Hvor finder du det ? Er inde på hjemmesiden, og har kigget lidt rundt, men kan ikke finde det?

http://www.libero.dk/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7731

Hvis du så fylder felterne om hvornår du sidst havde din mens, så står der også hvornår barnet blev til

Anmeld

23. februar 2011

Bambii

Pullemulle skriver:

http://www.libero.dk/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7731

Hvis du så fylder felterne om hvornår du sidst havde din mens, så står der også hvornår barnet blev til

Hvis jeg er gravid er jeg 8+1

for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.