SP besøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Sofia

DK skriver:

Ja han er dælme snart en Richard! Nu hvor han også har fået "lunger" og kan skrige rasende, så er der kommet lidt mere "mand" i ham og ikke så meget baby-klump længere! Er det forkert at man også synes ens baby er meeeega nuttet med nedadrettede mundvige, rød i hovedet og og kæmpe vræl? Jeg føler mig lidt som en dårlig mor når jeg går rundt med stor-skrigende baby og smiler/smågriner imens fordi jeg synes han er så sød og sjov Altså, skal man ikke helst have bekymrede rynker i panden og tage det DYBT seriøst??

Jeg vil med glæde vise frem! Jeg købte jo faktisk også noget til dig... men det kan du se og få torsdag!

Jeg HÅBER jeg tager det på samme måde som dig, hvis min lille baby er sur og skriger, jeg vil meget hellere smile og synes "den" er sød, fremfor at være alvorlig med rynker i panden!

Uh, spændende, selvom jeg ikke helt kan forstå jeg sådan skal modtage gaver...

Jeg må i seng.. er så træt! Vi ses torsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Er det forkert at man også synes ens baby er meeeega nuttet med nedadrettede mundvige, rød i hovedet og og kæmpe vræl? Jeg føler mig lidt som en dårlig mor når jeg går rundt med stor-skrigende baby og smiler/smågriner imens fordi jeg synes han er så sød og sjov Altså, skal man ikke helst have bekymrede rynker i panden og tage det DYBT seriøst??

Nej overhovedet ikke!! Hvor er han sød!

Du får lige et billede af min lillebror med.. Så hvis en mor der fotograferer sure babyer er ond, så er du da ikke alene om det nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Nej overhovedet ikke!! Hvor er han sød!

Du får lige et billede af min lillebror med.. Så hvis en mor der fotograferer sure babyer er ond, så er du da ikke alene om det nu

Århhh hvor er han sød...

Anmeld

22. februar 2011

DK

Jeg HÅBER jeg tager det på samme måde som dig, hvis min lille baby er sur og skriger, jeg vil meget hellere smile og synes "den" er sød, fremfor at være alvorlig med rynker i panden!

Uh, spændende, selvom jeg ikke helt kan forstå jeg sådan skal modtage gaver...

Jeg må i seng.. er så træt! Vi ses torsdag!

Du skal modtage gaver fordi du højgravid orker at stå MEGA tidligt op og komme og øve dødsyge disp'er med mig hele dagen, selv om du om eftermiddagen skal ud til det der Skejby-projekt-halløj!

Knus Ditte, der ikke skal sove, men lige har sat sig med computeren og går igang lige om... nu

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

Hold da op han vil da bare frem. Men dejligt at han tager sådan på  he he og her har vi også en som sluger hele brystet på en gang 

Tak for rådet med ej sikke leg jeg må straks i føtex 

Kram Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.