Så havde vi et kort besøg af SP i dag. Men alt er jo fint så det er nok godt nok. Den lille bandit vejer nu 5,250 gram! (altså jdm skrev 5260 ned, men hendes digitale vægte sagde altså 5250?!?) og han er 58,5 cm. lang! Ikke noget at sige til at str. 56 sleeet ikke passer. Jeg har næsten solgt det hele, der kommer en og henter en pose på fredag, og så gemmer jeg lidt til div. gravide veninder jeg har som venter drenge (og måske venter drenge
).
Men status er altså at han har taget 1 kg. på siden han blev født for 3 uger og 6 dage siden! Og vokset 1,5 cm! Hvad skal det da ikke ende med
Han kan stadig godt græde/få lidt mavekramper i ca. 15 min efter han har spist. Det er fordi han spiser kæmpe håndværkerportioner og så sluger han det hele på 5 min! Han er også tit liiiiige ved at blive kvalt (gisper desperat efter luft og basker med arme og ben) men bliver alligevel rasende når jeg så lige tager brystet ud af munden på ham for at give ham 10 sekunders pause... grådig, grådig, grådig
SP synes vi skal give ham lidt kamillethe når han græder pga ondt i maven. Bimmeren selv vil bare enormt gerne have liiiidt mere mad, men det er jo så bare en ret ond cirkel. Så nu prøver vi vist lidt mere konsekvent med kamilletheen!
Jeg har lige købt nyt tøj (eller gammelt er det vel så
) af en bruger herinde og det glæææder jeg mig til at modtage med posten i morgen. Så har jeg været i Føtex og der havde de Ej sikke lej Bodyer med lange ærmer og heldragter til kun 75 kr. stykket!! BILLIGT!!! Der var desværre mest i pigefarver og i str. 50 og 56, men jeg fik da købt 2 ting i str. 62 og en ting i str. 68! Så hvis i også mangler lidt billig luksus derude, så må i afsted til Føtex og lede efter Ej Sikke Lej!
Knus og kram!
Anmeld