Er konstant sulten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

du må skam ikke miste håbet selvom du har tabt to gange selvom det er svært... jeg har tabt 5 gange og har lige fundet ud af jeg er gravid for 6 gang :-)

det var mange gange, -hvor længe har i prøvet? Jeg prøver også at holde humøret højt så godt jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

sweet

fra jeg smed p-pillerne gik der 8 mdr til jeg blev første gang men tabte i april sidste år og så har jeg haft 4 mere efterfølgende som jo heller ikke blev til noget og så har jeg lige fundet ud af i sidste uge jeg er gravid nu

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

øv jeg håber inderligt den lille bliver hos jer denne gang

sweet skriver:

fra jeg smed p-pillerne gik der 8 mdr til jeg blev første gang men tabte i april sidste år og så har jeg haft 4 mere efterfølgende som jo heller ikke blev til noget og så har jeg lige fundet ud af i sidste uge jeg er gravid nu

Anmeld

22. februar 2011

sweet

Anonym skriver:

øv jeg håber inderligt den lille bliver hos jer denne gang

er nu sikker det nok skal lykkedes dig også snart :-) bare drik dig en lille kæp i øret med manden og så hygge i sengen bagefter tæt ved ægløsningen det var det der gav bonus denne gang ved mig hehe

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

hihi hvor fedt. Ja der er vidst ikke andet for

sweet skriver:

er nu sikker det nok skal lykkedes dig også snart :-) bare drik dig en lille kæp i øret med manden og så hygge i sengen bagefter tæt ved ægløsningen det var det der gav bonus denne gang ved mig hehe

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

altså det kan jo også være din krop reagerer ved at du skal have mens....

jeg havde nogengange op til mens eller efter mens at jeg kunne æde vildt meget og konstant.

Anmeld

22. februar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Hej piger..

Vælger at være anonym, bær over med mig. Jeg er konstant sulten.. når jeg har spist går der 1½ time så kunne jeg fortærer en ko igen...

Nogen der havde det som tegn på en graviditet?! skal siges jeg normalt ikke er en stor spiser

jeg er altid sulten, også når jeg ikke er gravid Men det var ekstra meget i starten (de første 3 måneder) af min graviditet. Og det startede næsten lige med det samme (efter at have testet positiv)

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså det kan jo også være din krop reagerer ved at du skal have mens....

jeg havde nogengange op til mens eller efter mens at jeg kunne æde vildt meget og konstant.

det kan sagtens tænkes.. men har aldrig haft det sådan før.. mister normalt appetiten mere når mens nærmer sig.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

jeg er altid sulten, også når jeg ikke er gravid Men det var ekstra meget i starten (de første 3 måneder) af min graviditet. Og det startede næsten lige med det samme (efter at have testet positiv)

hihi fantastisk.. der er vidst ikke andet for end at vente

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

Anonym skriver:

det kan sagtens tænkes.. men har aldrig haft det sådan før.. mister normalt appetiten mere når mens nærmer sig.

ja men kroppen kan jo ændre sig... jeg havde det heller ikke hver gang, men nogen gange kom det pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.