Er konstant sulten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Vælger at være anonym, bær over med mig. Jeg er konstant sulten.. når jeg har spist går der 1½ time så kunne jeg fortærer en ko igen...

Nogen der havde det som tegn på en graviditet?! skal siges jeg normalt ikke er en stor spiser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

millesofie

jeg havde det sådan da jeg var på hormoner og også i den aller første tid af graviditeten

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

aha

Altså jeg er ikke i behandling eller noget.. vi prøver bare helt naturel.. men undrede mig nu over det da jeg har haft det sådan de sidste 3 dage..

Fisenberg skriver:

jeg havde det sådan da jeg var på hormoner og også i den aller første tid af graviditeten

Anmeld

22. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

aha

Altså jeg er ikke i behandling eller noget.. vi prøver bare helt naturel.. men undrede mig nu over det da jeg har haft det sådan de sidste 3 dage..

så kunne det jo godt være at du har fået bid

stort knus og et pust af babystøv

held og lykke

Anmeld

22. februar 2011

sweet

ja jeg små spiser generalt bare altid gravid eller ej

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

så kunne det jo godt være at du har fået bid

stort knus og et pust af babystøv

held og lykke

Kunne være fantastisk efter så lang tid:-)

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

haha fedt det gør jeg ikke.. spiser som regel kun lidt frokost og aftensmad men pt kan jeg spise hele tiden.

sweet skriver:

ja jeg små spiser generalt bare altid gravid eller ej

Anmeld

22. februar 2011

sweet

så kan det måske være der er en lille spire der har sat sig fast... hvornår har du testdag

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

så kan det måske være der er en lille spire der har sat sig fast... hvornår har du testdag

på torsdag.. jeg håber men har mistet 2 gange nu og har prøvet i 1 år så jeg tør ikke lægge for meget i det...

Anmeld

22. februar 2011

sweet

Anonym skriver:

på torsdag.. jeg håber men har mistet 2 gange nu og har prøvet i 1 år så jeg tør ikke lægge for meget i det...

du må skam ikke miste håbet selvom du har tabt to gange selvom det er svært... jeg har tabt 5 gange og har lige fundet ud af jeg er gravid for 6 gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.