odder barnevogn x dream stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. marts 2011

Kamulla

årh suk.. havde man dog bare en unge i maven var jeg sprunget på... meeennnn lidt dumt når man ikke er med spunk.. og ikke skal være det de næste par år... frem for dig.. kan ikke forstå hvorfor den ikke er revet væk.. prøvet dba? den ville da gå som varmt brød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

dina80

HejEr vognen solgt? Er den sort eller mørkeblå?

Anmeld

30. marts 2011

Aagaard

CVVE skriver:

Har fået tilbuddet om en ny barnevogn af nogen bekendte så vil lige prøve at se om jeg kan få den her solgt. den er incl. lift og madrasser.

på x dream 1 stellet.

har nogen småskrammer men ikke noget af betydning. tænker en pris på 4000kr.

ved interesse mailer jeg gerne billeder 

Hej! har du fået solgt vognen? Jeg vil gerne købe den, især hvis den kan være i vores smartcar.

Hvis du stadig har den til salg er det så muligt at komme og prøve om den kan være i bilen? før vi beslutter os helt? Det ville være så surt at vi købte den og den faktisk ikke kunne være der...

mvh Line

Anmeld

30. marts 2011

lisbethita

CVVE skriver:

Har fået tilbuddet om en ny barnevogn af nogen bekendte så vil lige prøve at se om jeg kan få den her solgt. den er incl. lift og madrasser.

på x dream 1 stellet.

har nogen småskrammer men ikke noget af betydning. tænker en pris på 4000kr.

ved interesse mailer jeg gerne billeder 

Det er sgu da billigt!!!!!! X dream stellet er da mega dyrt. Jeg gav 8000 for min odder x dream + lift og madras. Og det var altså på tilbud!!!  

Håber du får den solgt!  

Kram

Anmeld

3. april 2011

Aagaard

Aagaard skriver:

Hej! har du fået solgt vognen? Jeg vil gerne købe den, især hvis den kan være i vores smartcar.

Hvis du stadig har den til salg er det så muligt at komme og prøve om den kan være i bilen? før vi beslutter os helt? Det ville være så surt at vi købte den og den faktisk ikke kunne være der...

mvh Line

Vi har fundet en anden vogn, så du behøver ikke gøre mere :-)

Anmeld

4. april 2011

ChatH

jeg lukker annoncen

Anmeld

4. april 2011

ChatH

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.