odder barnevogn x dream stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.008 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

ChatH

Har fået tilbuddet om en ny barnevogn af nogen bekendte så vil lige prøve at se om jeg kan få den her solgt. den er incl. lift og madrasser.

på x dream 1 stellet.

har nogen småskrammer men ikke noget af betydning. tænker en pris på 4000kr.

ved interesse mailer jeg gerne billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

ChatH

så er der billeder

Anmeld

22. februar 2011

msax

Chatarina skriver:

Har fået tilbuddet om en ny barnevogn af nogen bekendte så vil lige prøve at se om jeg kan få den her solgt. den er incl. lift og madrasser.

på x dream 1 stellet.

har nogen småskrammer men ikke noget af betydning. tænker en pris på 4000kr.

ved interesse mailer jeg gerne billeder 

hejsa søde...

er det kun lillemanden der har ligget i den? og hvor stor er selve barnevognskassen (er det xl-kassen)?

jeg burde nok ikke kigge efter vogn allerede, men den vogn Malte ligger i er ved at være temmelig gammel og kunne så bestemt godt trænge til en udskiftning.

Anmeld

22. februar 2011

ChatH

msax skriver:

hejsa søde...

er det kun lillemanden der har ligget i den? og hvor stor er selve barnevognskassen (er det xl-kassen)?

jeg burde nok ikke kigge efter vogn allerede, men den vogn Malte ligger i er ved at være temmelig gammel og kunne så bestemt godt trænge til en udskiftning.

Hejsa søde

Vi har købt den af en som havde deres datter i den 6 md. men det er nye madrasser så det er kun valde der har ligget på dem

Det er altså også en vildt god vogn

Anmeld

23. februar 2011

ChatH

ingen der kan bruge denne? skal gerne af med den hurtigst muligt

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

det er i hvert tilfælde rigtig billigt for sådan en dejlig vogn..

Anmeld

23. februar 2011

2babygirls

hejsa søde...

hejsa

Jeg har selv samme vogn, bare en 2010 udgave og liggemålet er 97cm

Det er et flot tilbud, vi gav næsten 9000kr for den ny uden madrasser og lift.

Anmeld

23. februar 2011

msax

Hejsa søde

Vi har købt den af en som havde deres datter i den 6 md. men det er nye madrasser så det er kun valde der har ligget på dem

Det er altså også en vildt god vogn

jeg skal lige se om ikke jeg kan overtale manden - for ny vogn skal vi jo have alligevel...

SMIL

Anmeld

1. marts 2011

esbenn

... Vognen ser rigtig flot ud på billeder! Er du interesseret i at sælge den for 3000kr?

Anmeld

2. marts 2011

AnnePedersen

den er bare billig..... jeg ville gerne have den men vi har...... igår var vi i babysam for at høre bare hvad dette lette stel ville koste, og bare det alene koster 4900...... så det eer en billig vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.