5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Diana...

Super med et godt læge besøg bare træls hun havde så travlt det er så irriterende når man har en masse spørgsmål. Ang de knopper mon ikke det er hormon knopper Nadia har dem også i ansigtet. 

Det var da en mærkelig måde at veje på havde de ikke en rigtig spæd vægt? 

Mange knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Marco2

Diana... skriver:

Super med et godt læge besøg bare træls hun havde så travlt det er så irriterende når man har en masse spørgsmål. Ang de knopper mon ikke det er hormon knopper Nadia har dem også i ansigtet. 

Det var da en mærkelig måde at veje på havde de ikke en rigtig spæd vægt? 

Mange knus Diana 

Jeg tror også det er hormonknopper. Kønt er det bestemt ikke. Hvor lang tid går der egentligt før de er væk?

Og nej, min læge har ikke en spædvægt. Det er den almindelige voksenvægt man kommer på og så holder sit barn.

Har her til morgen haft hende på min køkkenvægt og den siger 4220. Men vægte kan jo vise forskelligt, selvom man vil mene at et kilo er et kilo uanset …  Men det var godt nok i nattøj og helt frisk ble.

God dag

AG - som nu vil tage en lur på sofaen 

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Jeg tror også det er hormonknopper. Kønt er det bestemt ikke. Hvor lang tid går der egentligt før de er væk?

Og nej, min læge har ikke en spædvægt. Det er den almindelige voksenvægt man kommer på og så holder sit barn.

Har her til morgen haft hende på min køkkenvægt og den siger 4220. Men vægte kan jo vise forskelligt, selvom man vil mene at et kilo er et kilo uanset …  Men det var godt nok i nattøj og helt frisk ble.

God dag

AG - som nu vil tage en lur på sofaen 

Jeg tror det er meget forskelligt. Lucas havde dem kun i meget kort tid og ikke så mange Nadia har lidt flere og synes der kommet lidt flere idag. Men håber da ikke hun får flere he he 

Anmeld

23. februar 2011

CA

Underligt med vægten... Lægen burde da have en spædbarnsvægt... 

Vi var ved sp i går, og Johs mos vejer - hold nu fast- 5,5kg og er 57cm. lang Jeg skal vist nyde det så længe jeg kan bære ham ellers blir det bare som den der reklame hvor de bærer en spæd og pludselig er han voksen... 

Og det med søvnen -min sp sagde at de vokser mens de sover Så det er nok bare det hun har gang i

Johannes har også fået hormonknopper. De må godt forsvinde. Jeg ved helelr ikke hvornår de gør det. Og hvorfor kommer de egentlig? 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.