DK skriver:
He he he... så vejer hun stadig 142 gram mindre end Bimmeren da han blev født! Altså hvor må det være DEJLIGT at have en baby der er babystørrelse i lidt længere tid! Bimmeren er jo bondeknægt's størrelse liiige om lidt! Det kan sagtens være at lægens vægt er lidt forskellig fra SP's!
Hvad undersøger lægen ved 5 ugers undersøgelsen? Altså kigger han efter andet end det SP kigger på?
Men ellers dejligt at alt var helt perfekt med hende den bette Smilla. Fik du talt med ham om din bekymring over at hun sover for meget, eller er det ved at foretage sig lidt? (altså din bekymring, jeg tror soveriet er helt normalt
)
Knus og kram herfra det ISKOLDE hjem (fyret er løbet tør for olie... gysss)
Min læge var idag meget bagud ift tidsplanen så det kuø man godt mærke. Hun var helt stresset og nærmest rev tøjet af hende for at undersøge hende.
Men hun lytter på hjerte og lunger, og så tjekker hun hofter og ryg. Og så højde, vægt og hovedmål. Det er næsten det samme som SP'en kigger efter.
Ville gerne ha snakket lidt men glemte alt fordi det virkede som om jeg bare skulle hurtigt ud igen så hun ku komme videre. For ville også ha spurgt efter om de knopper hun har i ansigtet er hormonknopper, men Smilla begyndte at vræle i vilden sky af den lidt hårde behandling og så står min hjerne helt af. Så handler det bare om at trøste. Men lægen skrev da "fin pige" i kommentarfeltet, så der er jo nok ikke nogen fare på færde mht noget som helst.
Men er ikke sååå urolig længere. Mon ikke alt er som det skal være. Hun er også vågnet noget mere op. I fredags var hun stort set vågen hele dagen, med det resultat at vi overhovedet ikke så noget til den unge dame om lørdagen 
Og har lige kigget kurverne for piger og der ser det ud som om at hun ligger lige på normalen med 4100 ved 5 uger. SÅdan læser jeg den ihvertfald. SÅ mon ikke alt er som det skal være.
Men tror jeg alligevel lige smider hende på min køkkenvægt imorgen, Måden lægen vejede på var at jeg skulle stille mig op og nulstille vægten og så fik jeg hende i amrnene og 4100 kom frem.
Men så så jeg jo lige hvad lægens vægt vejede mig til, og den stod på et kilo mindre end ved første graviditetsbesøg og idag havde jeg både jakke, tørklæde og støvler på