hvilken knækbrød er best (mht kalorier, fiber osv)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

tinasmor

Er der nogle af jer damer som er så godt inde i det med at tabe sig, der ved hvilke knækbrød som er bedst?

Min egen (hjemmestrikkede) teori er også, at philadelfia (staves) ligth er bedre at bruge på brød og knækbrød istedet for smør, er der nogle af der der ved om dette er korrekt, eller er der noget andet I kan anbefale istedet?

På forhand mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

2babygirls

tinasmor skriver:

Er der nogle af jer damer som er så godt inde i det med at tabe sig, der ved hvilke knækbrød som er bedst?

Min egen (hjemmestrikkede) teori er også, at philadelfia (staves) ligth er bedre at bruge på brød og knækbrød istedet for smør, er der nogle af der der ved om dette er korrekt, eller er der noget andet I kan anbefale istedet?

På forhand mange tak.

Jeg spiser wasa Fiber balance eller wasa sport...

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

wasa sport...

ja og vil give dig ret i med philadelphia,... men ellers skrabet smør på brødet

Anmeld

22. februar 2011

tinasmor

mange tak for jeres svar.

Anmeld

22. februar 2011

StineW

tinasmor skriver:

På forhand mange tak.

jeg spiser wasa fuldkornsknækbrød. Det er lige så godt som rugbrød, især til et mellemmåltid. Rugbrød mætter trods alt bedre synes jeg, men mht fibre oa så er det det samme.

God appetit

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

Det ser ud som om det er WASA jeg skal gå efter. Tak for jeres svar.

Anmeld

23. februar 2011

JulieE

I Føtex og Netto, kan man købe Minimum Fuldkornsknækbrød, som er rimelig fedtfattig og med mange kostfibre -Og så er den en del billigere end WASA knækbrødet

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

JulieE skriver:

I Føtex og Netto, kan man købe Minimum Fuldkornsknækbrød, som er rimelig fedtfattig og med mange kostfibre -Og så er den en del billigere end WASA knækbrødet

Mange tak

Anmeld

24. februar 2011

JulieE

tinasmor skriver:

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

24. februar 2011

mor-til-vanessa

tinasmor skriver:

På forhand mange tak.

1 dl græskærkerner

1dl solsikkekerner

1 dl havregryn 

1 dl sesamfrø

1dl hørfrø

1 dl rugmel

2,5 dl hvede mel

1,25 oliven olie

2 dl vand.

græskærkerner og solsikkekerner ristet på panden (kan godt undlades) alt blandet sammen i en skål. rulles ud mellem to stykker bagepapir til ønskede tykkelse. pensle med 1 æg.

bages i alm ovn 200 grader i 15-20 min

denne her til hjemmebag og smager super godt. lige så godt som slik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.