Kan det være rigtigt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

MinWilliam

Hvor er jeg bare ked af det på min søns vejne

Sagen er den at William har haft/har forstoppelse siden han var 5 mdr og bliver snart 8 mdr..

Han får Movicol ½ brev gange 2 om dagen.. Men det hjælper bare ikke en skid..

Lægen siger han bare så skal blive ved med at få det..

Kan det virkelig være rigtigt der ikke kan gøres noget.. William har jo ondt og meget tit hård afføring...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

afrobabies

Dorthemuzz skriver:

Hvor er jeg bare ked af det på min søns vejne

Sagen er den at William har haft/har forstoppelse siden han var 5 mdr og bliver snart 8 mdr..

Han får Movicol ½ brev gange 2 om dagen.. Men det hjælper bare ikke en skid..

Lægen siger han bare så skal blive ved med at få det..

Kan det virkelig være rigtigt der ikke kan gøres noget.. William har jo ondt og meget tit hård afføring...

Godt med sveskegrød og rosiner. Ikke rugbrød med kerner, godt med vand.

Anmeld

22. februar 2011

MinWilliam

Han får sveskemos hverdag

Han er ikke så god til det med rosiner endnu..

Han får så meget vand jeg kan komme i ham..

Anmeld

22. februar 2011

mth1987

Victoria havde hård mave da hun var mindre. Her masserede vi mave, lavede cykel øvelser og gav lactulose

Anmeld

22. februar 2011

MinWilliam

mth1987 skriver:

Victoria havde hård mave da hun var mindre. Her masserede vi mave, lavede cykel øvelser og gav lactulose

alt det har vi prøvet og det hjælper ikke

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

jeg ville måske opsøge en kiroprakter eller osteupat... det kan være han har noget i klemme et sted

Anmeld

22. februar 2011

charlottekri

min datter har også altid haft hård mave; lige så længe hun har fået fast føde... lægen ordinerede hos os lactulose

sveskemos hjalp slet ikke her. der blev sagt at vi skulle bruge en teskefuld om dagen til hende, der skulle dog et helt glas til før det løsnede sig...

efter meget lang tid på lactulose uden den store virkning, begyndte vi at give hende kiwi, og det var i vores tilfælde et rent vidundermiddel!!! efter bare en halv kiwi gav det gevinst senere på dagen og hvis du fortsætter med det ca 14 dage, så er du helt sikker på at der er renset ud!! vi startede med en hel kiwi den første dag og så ½ kiwi resten af tiden.

Anmeld

22. februar 2011

Tulle28

Kiwi har jeg hørt skulle have god effekt. Masser af væske og godt med olie i maden - det smører tarmene indefra.

Anmeld

22. februar 2011

MinWilliam

Tak for alle svar..

Kunne være man skulle prøve kivi og se om det også hjælper os..

Anmeld

22. februar 2011

N&J

Jeg har oplevet at min datter får lidt hård mave, hvis der er lidt for mange fibre i vores kost, det frarådes at børn under en vis alder får for mange fibre, så måske det er en årsag?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.