nyt profil billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Plysbjørnen

så har jeg lige fået nyt profil billede så det skal bare lige godkendes... Og ja det er jo igen igen min "lille" mave...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Plysbjørnen

Tihi så er det godkendt...

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

WOW

Hold da fast mand...
:D

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Nøj, hvor den hænger! Altså ikke dårlig ment ;) Det er sikkert en dejlig tung basse, der venter derinde. Nu er det også snart, ik'? Lige op over, eller hvad? Knus Line

Anmeld

1. oktober 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Nøj, hvor den hænger! Altså ikke dårlig ment ;) Det er sikkert en dejlig tung basse, der venter derinde. Nu er det også snart, ik'? Lige op over, eller hvad? Knus Line[/citat] der er næsten 2 uger endnu... er 38+1... Han vejer kun 33-3400 mente JM. Betina

Anmeld

1. oktober 2008

Mie A

Synes at den er faldet lidt siden det sidste billede?? Spændende om der snart sker noget....

Knus Mie

Anmeld

1. oktober 2008

Plysbjørnen

Mie Albrecht skriver:

Synes at den er faldet lidt siden det sidste billede?? Spændende om der snart sker noget....

Knus Mie

Han er som end også ved at finde ud af hvad vej han skal... han ligger ikke længere oppe midt i maven, men er på vej ned ad, selv om han ikke helt er nede hvor han skal være endnu:(. Men han har bare af at få lidt fart på så jeg snart kan komme af med den mave... Den er tung...

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Ja, maven er faldet - det er jo det, det hedder (lyder også lidt bedre end hænger :$ ). Kan godt forstå, du glæder dig til at komme af med maven, det ser hårdt ud.

Knus Line

Anmeld

2. oktober 2008

Ny mor

Trold skriver:

så har jeg lige fået nyt profil billede så det skal bare lige godkendes... Og ja det er jo igen igen min "lille" mave...

Betina

Hold da op, Betina, ha, ha, nu tror jeg altså snart han kommer ud :))
knus Birgitte

Anmeld

2. oktober 2008

Plysbjørnen

det må han også meget gerne... synes det er ved at være hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.