jeanette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

heaven

hva så??

Hvordan er det gået med nattesøvnen?? Har du prøvet med havregrød??

Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Lise

JEG har givet havregrød her til aften. Han fik rugbrødsmadder 18-18.30, kom i bad og legede, og så havregrød kl 19.30 og i seng kl 19:45... sov næsten med det samme.. vågnede for ti minutter siden og sover nu i vores seng.. :S

Anmeld

1. oktober 2008

heaven

Lise skriver:

JEG har givet havregrød her til aften. Han fik rugbrødsmadder 18-18.30, kom i bad og legede, og så havregrød kl 19.30 og i seng kl 19:45... sov næsten med det samme.. vågnede for ti minutter siden og sover nu i vores seng.. :S

uuuuhhhh - jeg krydser!!!! hvad er din fornemmelse?

Anmeld

1. oktober 2008

Lise

Jeg håber på det bedste og tror det værste...

Har nu taget ferie i uge 44 - og så er der dømt kold tyrker. Slut med flaske, slut med natteballade, slut, slut, slut...så kan han lære det... håber jeg...

Anmeld

1. oktober 2008

heaven

Lise skriver:

Jeg håber på det bedste og tror det værste...

Har nu taget ferie i uge 44 - og så er der dømt kold tyrker. Slut med flaske, slut med natteballade, slut, slut, slut...så kan han lære det... håber jeg...

åhh ja, læste godt dit indlæg.. Man bliver bare SÅ tyndslidt på alle måder, når man ikke får sovet ordenligt i en lang periode... suk!!!
Jeg begynder forresten at tro på det der med "at tie stille", når det går godt, hehe.... for inat har Lasse selvfølgelig været vågen 50 gange>(>(

Jannie - been there

Anmeld

2. oktober 2008

Lise

Havregrød før sengetid hjælper IKKE >(

Han kunne ikke være mættere da han blev puttet, men det er altså ikke det der er løsningen. Kl 3 vågnede han og væltede rundt og var irriterende. Det endte med en flaske, og han faldt i søvn, og sov videre til kl 6...

Anmeld

2. oktober 2008

Tikki

Halløj - nej, havregrød var heller ikke godt her......eller hun ville ikke spise det..... Og ved I hvad.....hun fik høj feber i går og i dag drønede jeg lige forbi lægen for en sikkerheds skyld - hun har været lidt fesen den sidste uge nemlig....og hun har sgu mellemørebetændelse og er nu på penicilin :$:$:$ Jeg føler mig bare så dum :'(:$ Så det var ikke sult, der vækkede damen, men ørene :$ men ellers tak for det gode råd.

Anmeld

2. oktober 2008

bette

Lise skriver:

Havregrød før sengetid hjælper IKKE >(

Han kunne ikke være mættere da han blev puttet, men det er altså ikke det der er løsningen. Kl 3 vågnede han og væltede rundt og var irriterende. Det endte med en flaske, og han faldt i søvn, og sov videre til kl 6...

hehe tror du ik bare han ved du giver op og giver ham flasken på et tidspunkt..

måske man skulle prøve den kolde tyrker.. og så stampe i jorden.. og sige til sig selv.. at det her kan jeg godt.. og det er jo bare første dag han bliver hys.. og så er det bedre imorgen?

held og lykke, hva end du ender med at tage i brug af råd..

Anmeld

2. oktober 2008

Lise

[citat]og det er jo bare første dag han bliver hys.. og så er det bedre imorgen[/citat] Du har vist ikke mødt Simon... :S Men jo, han skal ha' en kold tyrker. Det får han om fire uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.